Gothic: Czas Zapłaty [beta] 1121526 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 1121526

Odpowiedzi 2392

bezi1998

bezi1998

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Mam pytanie nie mogli byście do normalnego gothica dac walke na 2 miecze ?
Dużo osub by to zaspokoiło i nie było by takiego spama ,,Kiedy wyjdzie następny path" bo to jest naprawde denerwujące .......
A mi by się to podobało .
 

Lubie Gothica

Lubie Gothica

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy
do zwykłego gothica? po co ci to? nikt ci tego na pewno nie zrobi, a jak tego chcesz to będziesz musiał sam się tym zająć
po to mi to bo jestem napalony na czas zapłaty a chce se go przejść całego, a nie mogę bo mnie te zrzuty ekranu wnerwiają i wole już nie grać, a jak by dali walkę na 2 miecze i to że się atakuje kilka potworków na raz do zwykłego gothica to by mnie i wielu innych graczy zaspokoiło i by nie było spamu ...
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1002 2012-06-13, 16:08(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 17:04)
Czekaj bo czegoś nie rozumiem, w modyfikacje gra się dla walki dwoma mieczami a nie dla fabuły??  :confused:
 

Lubie Gothica

Lubie Gothica

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy
Czekaj bo czegoś nie rozumiem, w modyfikacje gra się dla walki dwoma mieczami a nie dla fabuły??  :confused:


Do fabuły też, ale czy nie fajny był by taki mod ?
 

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
Przecież w Czas Zapłaty jest walka dwoma mieczami ...
 

gothic1210
  • Gość
Czekaj bo czegoś nie rozumiem, w modyfikacje gra się dla walki dwoma mieczami a nie dla fabuły??  :confused:


Do fabuły też, ale czy nie fajny był by taki mod ?
Tak, tak. Najlepiej weźmy teraz czyjąś pracę i rozczłonkujmy na kilka modów, bo fajne som miecze dwa jak som i siem bijem nimi. Pierdolisz od rzeczy. Zajdź sobie jakieś zajęcie.
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Ja jestem na nie czemu?.Twórcy jako jedni z pierwszych stworzyli swoje duale a więc ich "pracy" nie marnujmy w ten sposób..
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Ja jestem na nie czemu?.Twórcy jako jedni z pierwszych stworzyli swoje duale a więc ich "pracy" nie marnujmy w ten sposób..
Skąd stwierdzenie, że duale się marnują jest to chyba jedna z najlepszych i najdłuższych modyfikacji do Gothica.
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Chodzi mi o nie wkładanie ich w inne mody i samego gothica, chyba niedobrze się wyraziłem przepraszam.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja pierdolę, co za zjeby...

Duale są częścią modyfikacji Czas Zapłaty, jak tak bardzo Ci zależy na dualach w normal gothic to sobie je zrób. Nie potrafisz? Pożegnaj się z dualami albo sam się naucz jak je zrobić. Może zacznijmy od tego że nie powiedziane jest że to nie duale są powodem częstych błędów w grze, nie jestem pewien, ale ktoś kiedyś chyba pisał że atakowanie sferowe ma swój wkład ilość crashy.

Kto ci ma zrobić taką modyfikację? Twórcy są zajęci. Zresztą, oni chyba używają metody pfx'ów do duali, metoda ta jest bardzo prosta, kiedyś napisze o tym tutorial, wcześniej używałem jej do robienia tarcz. Tak czy inaczej, jak już mówiłem, jest to bardzo proste, wystarczy powiedzieć że nawet ja do tego sam doszedłem. Odkąd jest to proste możesz równie dobrze zrobić to sam. Atakowanie sferowe, ktoś mi kiedyś mówił że też właśnie PFX'ami idzie to zrobić. Chociaż sam nigdy nie próbowałem. Zawsze można zrobić to jako czar który atakuje wszystkich w pobliżu (w każdym razie z przodu), nie pobiera many, i jest przeźroczysty.  
Zacznijcie kombinować sami, zamiast tyle marudzić o tym moglibyście się wykazać i zrobić to samymi. Powyższe pisałem bez dłuższego myślenia o tym, jak pomyślicie zapewne znajdziecie lepsze rozwiązania.
Niedawno też miałem dość dłuższa i poważniejszą rozmowę z kilkoma osobami na temat tego jak coraz więcej osób zdaje się bać wiedzy, wolą by wszystko było zrobione za nich. Tutaj mamy idealny tego przykład.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Rozmawiałem z Shergarem na gg i z tego co pamiętam, dostałem pozwolenie na wyciągnięcie dualów, zbroi (asc, model, textur) z gry na rzecz komiksu/machinimy*, o ile pod kazdym odcinkiem/arkuszem dodam, że pochodzą one z CZ, a owej paczki nie będę rozpowszechniać.


* czyli stworzenie z nich osobnych modyfikacji do G1/G2NK lub dodanie do istniejących z zamiarem wykorzystania ich w komiksie/machinimie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
paczke od shergara sam se wycioglem zbroje z cz i dark sagi
 

Libra

Libra

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Ciekawe jak tam idą prace nad CZ... shergar jak byś mógł to wrzuć jakieś info. Strona czaszaplaty.pl mogła by być również zaktualizowana :)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
o prace sie nie martw, o ile wiem to bawia sie ze swiatem, ktory sie rozpada troche, a co do strony post pojawi sie gdy mod wyjdzie (chyba)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Libra

Libra

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
o prace sie nie martw, o ile wiem to bawia sie ze swiatem, ktory sie rozpada troche, a co do strony post pojawi sie gdy mod wyjdzie (chyba)


Oki przyjęte do wiadomości :) .
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Na chwilę obecną mniej więcej aktualna lista poprawionych bugów, najważniejszy dla nas jest ten ostatni ;)
ver 1.04
- naprawione wykopywanie skarbu z Pacho
- poprawiony Mark (już nie przerywa rutyny fallow)
- poprawiony dialog Kagana
- poprawiona opcja nauki u Cavalorna
- poprawione dialogi u Rączki
- poprawione zadanie z Patrolem Strażników (po zabiciu strażników piraci się odłączają)
- poprawiony Georg w Orlim Gnieździe (już nas wpuszcza do karczmy jak minie określony czas)
- poprawiona Nia w Orlim Gnieździe i finał wątku
- bójka w karczmie (poprawione wpisy w dzienniku)
- wyłączenie wyświetlanie napisu "Damage Pool"
- poprawienie pojawianie się opcji dialogowej u Tarana podczas misji "Odzyskać głos"
- naprawione trofea (w końcu!)
- poprawienie opisu recept, podmiot jest już odmieniony ("Dzięki tej recepcie mogę wytworzyć sztabkę żelaza" zamiast "Dzięki tej recepcie mogę wytworzyć sztabka żelaza") oraz poprawa literówek
- zlikwidowany crush gry, gdy pójdziemy bez piratów do miejsca, gdzie powinniśmy spotkać po raz pierwszy Tonyego
- poprawiony Taran (misja Odzyskać głos - zapłata za miksturę)
- dodany i poprawiony strażnik przed Polem Ryżowym
- dodany i poprawiony strażnik przed bramą do NO
- Fletcher pojawia się przy dialogu z Lesterm
- dodany w NO Wilk, Pluskwa, Fletcher i kilku strażników
- dodani BNowie do Nowej Kopalni
- poprawiony wątek fabularny w Nowej Kopalni
- poprawienie wypowiadanych kwestii u Vama, gdy przychodzimy z rekrutem,
- dodanie 300 bryłek rudy nagrody za pozbycie się patrolujących strażników (zadanie zleca Ratford),
- poprawienie wpisu w dzienniku, dotyczącego ile dni mamy na dostarczenie alkoholu Korthowi,
- poprawienie wypowiadanych kwestii u Angusa, gdy proponujemy mu walkę ze strażnikami,
- poprawienie momentu wyświetlania sceny seksu z Kirą,
- poprawienie dialogu z wybieraniem profesji w OR, po wybraniu opcji "muszę się zastanowić" mamy później możliwość wybrania profesji,
- poprawienie wypowiadanych kwestii u Jefa,
- wyłączenie wyświetlania debugera przy walce
- Velaya nas zaczepia po kradzieży sygnetu i odbiera klucz,
- Cooper już nie zabiera rudy, gdy wcześniej nas zaatakował,
- Świstak daje dodatkowo 50 bryłek rudy za przyniesienie kryształu,
- poprawiony wpis do dziennika dotyczący ceny "wódy święconej",
- dialog Jacka Aligatora pojawia się teraz po rozmowie z Quentinem i nie znalezieniem posążka Innosa,
- zwiększenie siły Krukowi, Arto, Bliźnie, Gomezowi i Bartholo tak, aby mogli unieść swoje bronie
- czarna perła nie jest już jedzeniem,
- gdy mamy czarną perłę, to Jack nie zaczepia nas, a kilka kwestii jest wypowiadanych poprawnie,
- strażnicy z patrolów mają już odpowiednią siłę, aby unieść swoje bronie,
- Martin pojawia się już nad rzeką podczas zadania "Więź",
- poprawiony warunek przyniesienia głów Laresowi; jeśli w ciągu dwóch dni przyniesiemy mu głowy, to Fletcher nie przychodzi i zaliczamy misję
- aktywowany wątek z Magami Wody, najemnikami Lee i Hrabią
- dodany dialog o skarbie Czarnego Psa Jackowi po przyniesieniu mu czarnej perły,
- poprawiony opis przedmiotu "Orkowa werwa",
- nie powinien się już powtarzać dialog u Tarana dotyczący wyciągu z aloesu,
- poprawiona powtarzająca się kwestia u Aidana dotycząca stali i młotka
- poprawione zachowanie Pacho w zadaniu z wilkami
- poprawiony dialog z Xardasem, dotyczący rytuału z Mieczem Runicznym
- Quentin pomaga z Leafem, dodana kwestia dialogowa
- dodano u Hanka dialog dotyczący gulaszu
- poprawiono reakcję Widma w Nekropolii
- Leaf reaguje odpowiednio w zadaniu "Kamień Filozoficzny"
- poprawiono opis przedmiotu "Silny naciąg"
- poprawiono dialog Rączki związany z zagubionym pierścieniem Martina
- poprawiono reakcję Lerena związaną z Mieczem Runicznym
- poprawiona kwota łapówki u Leaf dotycząca informacji na temat tego jak możemy dostać się do Starego Obozu,
- poprawione kwestie dialogowe u Urta,
- poprawiono powtarzającą się kwestię u Pomroki,
- dodanie opcji "koniec" Bezimiennemu,
- Bezimienny poprowadzi nas na cmentarzysko orków,
- u Aidana nie powtarza się dialog po przyniesieniu prętów lub wykuciu mieczy (rozdział 3)
- poprawiono dialog Lerena związany z almanachem
- bezimienny się odczepi gdy zabijemy orka ducha
- już możemy otrzymać pancerz wykonany ze skóry Czarnego Trolla
- poprawiony wpis do dziennika dotyczący pomocnika Vama
- dodano u Marka dialog dotyczący gulaszu
- poprawiono zakończenie misji "Makabryczne trofeum" i "Szpieg gomeza"
- w końcu możemy zakończyć zadanie "Głębia"
- Abel daje nam w przeprosiny pierścień kiedy wydostaniemy się z Głębi
- poprawiono powtarzające się kwestie u niektórych magów wody
- piwosz zareaguje, kiedy weźmiemy lazurowego trzmiela ze skrzyni i nas zaatakuje
- poprawiony Carlos,
- Cavalorn zagaduje już po wybiciu strażników, nie potrzeba bugfixa
- poprawiony world.zen!!!
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1016 2012-06-19, 20:07(Ostatnia zmiana: 2012-06-19, 20:12)
Możecie grać w najnowszą wersję (ale dalej w betę)!

http://www.sendspace.com/filegroup/I6gi6srYUnDDsxLUEvlepg

Zaleca się grać od nowa!

Najlepiej usuńcie poprzednie wersje i patche. Zapisy stanów gry nie są zgodne z najnowszą wersją.

Macie dwuczęściowe archiwum. Jak już ściągnięcie oba archiwa, to wypakujcie oba do odpowiednich katalogów.

Blady

Blady

Użytkownicy
Meh.
posty56
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Meh.

Blady

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1017 2012-06-20, 21:23(Ostatnia zmiana: 2012-06-21, 17:06)
Prosze, Foldery _work, system i data ;].
 

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
Eh głębia dalej jest nienaprawiona (wersja z 2012-06-19).Tylko jest dodany dialog tego strażnika z głębi ...
 

Proxinslaw

Proxinslaw

Użytkownicy
posty45
Propsy8
  • Użytkownicy
A zaczynałeś nową grę? Tak się ciekawie, bo sam wyczekuje jakiejś lepszej wersji :P Ale leń ze mnie, tylko bym grał a nic robić się nie chce ;)
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry