Gothic: Czas Zapłaty [beta] 1125183 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 1125183

Odpowiedzi 2392

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Skąd masz takie informacje? Bo ja to słyszę już od kilku lat to całe "W tym roku wyjdzie, albo w najgorszym razie w następnym."
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
5 lat czekania minęło, a dodatkowe 5 może jeszcze być beta wersja CZ. Jak źle pójdzie, to za 10 lat wyjdzie. :D

Kolejny jasnowidz, z fusów też wróżyć umiesz?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

macios

macios

Użytkownicy
posty53
Propsy6
  • Użytkownicy

macios

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#982 2012-06-02, 01:09(Ostatnia zmiana: 2012-06-02, 01:10)
5 lat czekania minęło, a dodatkowe 5 może jeszcze być beta wersja CZ. Jak źle pójdzie, to za 10 lat wyjdzie. :D

Kolejny jasnowidz, z fusów też wróżyć umiesz?

Sorry myślałem że to do mnie :/
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
czy w ostatnim patchu zostanie dodana reszta utworow?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
przeczytaj kilka stron wcześniej, mówił że doda w następnym patchu. A co do wyjścia pełnej wersji, to jak nie będzie komplikacji to jeszcze w tym roku na pewno.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Polecam nie wydawać takich obwieszczeń, ludzie się ich uczepią jak pchły psiego ogona i potem będzie "A miało być w tym roku." Od tego jest Shergar który teraz modyfikacji ojcuje, gdyby uznał to za stosowne powiedziałby o tym, prawda?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Smolo

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#986 2012-06-03, 04:44(Ostatnia zmiana: 2012-06-03, 04:45)
Mam pytanko do Shergara:
Czy w Czasie Zapłaty też jest/będzie taka zajebista piosenka jak "Przez mgły widzę wyspę..." z takim klimatem i przekazem(tekst konkret) jak to było w MT?
 
Elo

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Piosenka jest, sam ułożyłem słowa i muzykę, mam nadzieję, że nikogo nie "porazi" :D  W każdym razie takie rzeczy będziemy dodawać na finishu.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
A co z optymilizajcą gry (chyba dobrze napisałem xD) naprawicie ją? Ponieważ mi się w OR ścina się tak samo w lasach czy jak chodze po kolonii. A normalny gothic chodzi bez zarzutów? Nawet na 300% widzenia. Sher wypowiedz się.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

gothic1210
  • Gość
Proponuję pochodzić po świecie z komendą toogle frame i tam gdzie jest za dużo trójkątów pousuwać parę vobów. W OR jak patrzyłem to miałem 60k tris xD Jakim cudem to chodzi?  :D
 

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
A ja chce się zapytać co z Głębią? Bo byle gdzie ja pójdę to wpływam w tej Głębi i w ogóle jest strasznie niedopracowana .
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
kilka razy bylo juz o tym mowione, ze w ostatnim patchu bedzie juz to naprawione
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
kilka razy bylo juz o tym mowione, ze w ostatnim patchu bedzie juz to naprawione
Aaa to przepraszam :D
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#993 2012-06-03, 15:13(Ostatnia zmiana: 2012-06-03, 15:14)
Proponuję pochodzić po świecie z komendą toogle frame i tam gdzie jest za dużo trójkątów pousuwać parę vobów. W OR jak patrzyłem to miałem 60k tris xD Jakim cudem to chodzi?  :D
Spoiler
 

Kolejorz1922

Kolejorz1922

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy
Panowie. Możecie mi powiedzieć co powinenem pobrać, aby mod mi działał poprawnie, gdyż jest tyle linków i opisów, że nie ogarniam za bardzo :D .
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
te 1 linki czyli 1.1, 1.1.1 oraz tą z głębią
 

Kolejorz1922

Kolejorz1922

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy
Okay, a ten mod jest do G2NK, czy Gothic 1 ? Wiem, że pytanie trochę z d*py, ale już od dawna nie miałem okzaji zainteresować się tym modem...
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Do Gothic 1 i masz racje pytanie troche z dupy.
 

Lubie Gothica

Lubie Gothica

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam pytanie nie mogli byście do normalnego gothica dac walke na 2 miecze ?
Dużo osób by to zaspokoiło i nie było by takiego spama ,,Kiedy wyjdzie następny path" bo to jest naprawde denerwujące .......
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
do zwykłego gothica? po co ci to? nikt ci tego na pewno nie zrobi, a jak tego chcesz to będziesz musiał sam się tym zająć
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry