Gothic: Czas Zapłaty [beta] 973507 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 973507

Odpowiedzi 2392

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24

lukis88

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#180 2012-03-04, 15:18(Ostatnia zmiana: 2012-03-04, 15:19)
 Jeśli chodzi o roślinę dla Skorpiona, to znajduje się ona pod jego kryjówką, tuż przy skalnych schodach, bliżej terenów orków. Jest tam grupa wilków i młody troll. Przy tej jaskini z drzwiami. Ta roślina nazywa się aloes 
 

Bagietka

Bagietka

Użytkownicy
posty37
Propsy16
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o roślinę dla Skorpiona, to znajduje się ona pod jego kryjówką, tuż przy skalnych schodach, bliżej terenów orków. Jest tam grupa wilków i młody troll. Przy tej jaskini z drzwiami.
Dziękuje.   :) :ok:
 

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
Cytuj
Jeżeli chodzi o zadanie z ludźmi dla rebeliantów to tak:

Spoiler
1 znalazłem Gestatha
 2 kowal kolo starej wieży xardasa
 3. Jack Aligator koło starej kopalni
 4. Pancho i Skorpion koło wulkanu z Gothic 2.

 Ale Cavalorn mówi, że za mało, a w rozmowie nic nie wspomniał o Pancho, którego też przyprowadziłem. To są wszyscy czy jeszcze kogos muszę znaleźć.I kolejne pytanie mam. Gdzie mogę mapę znaleźć?  

A rozmawiałeś z Panchem po tym jak zaprowadziłeś go do obazu? On da ci miksturę, która stale zwiększy twoje HP + 10. Jak ja rozmawiam Cavalornem to wspomina on o zwiadowcy Gomeza

 

Radixxx

Radixxx

Użytkownicy
posty78
Propsy3
  • Użytkownicy
Gdzie jest Gestath?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Te napisy są wyświetlane przez ikarusa można to wyłączyć, jest to pokazane by skrypter wiedział że coś się źle dzieje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

therooofisonfire

therooofisonfire

Użytkownicy
Lerła Merlę.
posty47
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lerła Merlę.
powiedziałbyś dokładnie jak wyłączyć te napisy? :>
 
Pokaż mi bohatera, a napiszę Ci tragedię.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Trzeba to zrobić z poziomu skryptów.
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moje wrażenia po jakichś 20 minutach gry: (potem cz się zwiesił)

+bardzo ładne główne menu
+dobrze dobrana muzyka
+niebo nareszcie wygląda (oczywiście na miarę Gothica) realistycznie
+animacja upływającego czasu podczas spania, jak w Far Cry 2 GENIALNE. Dosłownie mnie zatkało, gdy to zobaczyłem, nigdy bym się nie spodziewał ujrzeć coś takiego w Gothicu
+ciekawe dialogi, ilość bluzgów dobrze wyważona. Bohaterami nie są przedszkolaki, by mówić "o motyla noga", ale nie przegięto też w drugą stronę
-mikstury czasowo zwiększające atrybuty, bardzo użyteczne. Można się dopakować eliksirami przed walka jak Geralt :p

-lekkie ścinki co kilkanaście sekund, na szczęście zniknęły po wyłączeniu kompasu
-w ekwipunku niektóre przedmioty są bardzo niewyraźne
-komunikaty o błędach często zachodzą na dialogi (sawik wspomniał, że da się je wyłączyć, zatem ten minus właściwie można by wykreślić. Jak je wyłączyć?)

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tak jak edek mówi tak trzeba by zrobić, można też patrząc w skryptach kiedy ta wiadomość się wyświetla dojść do tego co jest nie tak i to poprawić.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

therooofisonfire

therooofisonfire

Użytkownicy
Lerła Merlę.
posty47
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lerła Merlę.
Dobra nie bd kombinował, zresztą wkurza nie co gra bo co 15 minut mniej więcej, wywala na pulpit z powrotem, ale i tak propsik za klimat.
 
Pokaż mi bohatera, a napiszę Ci tragedię.

Bagietka

Bagietka

Użytkownicy
posty37
Propsy16
  • Użytkownicy
Wie ktoś dlaczego nie mam z tym nowicjuszem ("Baal Taran"?) opcji dialogowej, żeby uwarzył mi wyciąg z aloesu?
 

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
@Bagietka  musisz mu zapłacić 300 bryłek rudy
 

Bagietka

Bagietka

Użytkownicy
posty37
Propsy16
  • Użytkownicy
Mam tysiąc bryłek rudy, tyle że właśnie nie ma żadnej opcji dialogowej. Tylko na początku była, ale kasy nie miałem. Więc poszedłem posprzedawać rupiecie, wróciłem i dupa - opcji dialogowej o wywar już nie ma.

I jeszcze jedno - trzeba zapłacić mu 100 bryłek, nie 300. :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Załóżcie temat w którym można wypisywać bugi znalezione w modyfikacji, przyda się jak ktoś zacznie to poprawiać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
Ja płaciłem mu na pewno 300 bryłek   :blink:
 

Radixxx

Radixxx

Użytkownicy
posty78
Propsy3
  • Użytkownicy
Gdzie znajde Gestatha, szukałem go przy starej fortecy i nie moge go znaleźć?
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu

RoMek
RaveN Studio

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#196 2012-03-04, 16:12(Ostatnia zmiana: 2012-03-04, 16:13)
A Zrobił ktoś zadanie z Konfiturami? Ja nie mogę ich oddać Foxowi. Poza tym, chyba nie dołączę się już do Obozu Rebeliantów, bo przez przypadek unieważniłem zadanie ze składnikami dla Świstaka (myślałem, że da radę coś po negocjować), jest ono wymagane do zaliczenia tego "testu zaufania" w obozie rebeliantów? W ogóle czy ktoś z was już dołączył do obozu?

Cytuj
Gdzie znajde Gestatha, szukałem go przy starej fortecy i nie moge go znaleźć?
Gestath jest tam gdzie zawsze. Tam gdzie siedział z Gornem w gothic 2 i tam gdzie siedział przez całą grę Gothic 1.
 

Bagietka

Bagietka

Użytkownicy
posty37
Propsy16
  • Użytkownicy
Może ktoś podać kod na ten wywar? Bo Taran mi już raczej mikstury nie uwarzy.  :lol:

Ja płaciłem mu na pewno 300 bryłek   :blink:
 

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
Już wiem dlaczego płaciłem mu 300 bryłek. Po prostu on mnie oskarżył o to, że dosypałem mu coś do ziela i przez to ma mniej klientów.
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cholera, nie wiem, jak wy doszliście do tego obozu rebeliantów. Na początku wszystko było u mnie ok, ale odkąd Tony zaczął mnie prowadzić do obozu, co 3-4 minuty mam wywalenie do pulpitu albo zwiechę całkowitą.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry