Gothic: Czas Zapłaty [beta] 1130740 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 1130740

Odpowiedzi 2392

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Nie spamujcie bo robi się burdel.

Ork nagrał dialogi Ivoną - męski głos. W sumie tragedii nie było, można się przyzwyczaić jak ktoś ma problemy z czytaniem.

Co do patcha to się robi, jak będzie gotowy to wrzucimy update.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy
Świetnie :)  Ja jednak nie przepadam za ivoną no ale cóż...
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jak to mówią lepszy rydz niż nic zawsze coś sie przyda
 

therooofisonfire

therooofisonfire

Użytkownicy
Lerła Merlę.
posty47
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lerła Merlę.
Jaki jest na obecną chwilę, przewidywany czas gry?
 
Pokaż mi bohatera, a napiszę Ci tragedię.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
jaki jest kod na katane,maczete i miecz runiczny prosze o pomoc
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Ciężko oszacować czas gry, kiedyś chyba liczyliśmy z orkiem, że szybkie przejście z kodami powinno zająć ok 10h, ale w efekcie wyszło ok 20h. Normalna gra z wątkami pobocznymi, zaglądaniem we wszystkie zakamarki, etc. może dwa razy tyle.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
shergar, to co będzie z tymi dialogi, a dokładnie nauką u npc? Będzie jakoś to zmienione, żeby nie wszyscy od razu nas uczyli, itp.? Trochę to zabija klimacik goticzka : D
PZDR
 

therooofisonfire

therooofisonfire

Użytkownicy
Lerła Merlę.
posty47
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lerła Merlę.
Czy po ukończeniu prac nad modem, któryś z was siądzie i zrobi solucję, czy dalej będzie zabawa w zadawanie pytań na które już kilkukrotnie padały odpowiedzi?
Wiem, że jest dział 'Pomoc w zadaniach', ale dużo wątków jest także poruszonych w tym dziale, a nikomu już nie chce się przeszukiwać 30paru stron :>
 
Pokaż mi bohatera, a napiszę Ci tragedię.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Solucji nie muszą pisać twórcy, możesz to być np. ty, a to co ominiesz/źle powiesz ktoś poprawi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Nauka u BNów zostanie zmieniona, to tylko na potrzeby bety tak zostało zrobione.

Co do solucji to zrobimy, ale dopiero jak skończymy moda, wcześniej nie będę miał na to czasu.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Ja już się pogubiłem. Czy teraz poprawiając bete dążycie do wydania pełnej wersji, czy naprawiacie błędy z bety, ale nadal będzie tylko beta?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wy szukacie dla nich błędów, a oni je poprawiają. Gdy już skończą wszystko powinna wyjść wersja finalna moda, przecież Shergar pisał kilka razy że pracują nad nieskończonymi lokacjami.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

therooofisonfire

therooofisonfire

Użytkownicy
Lerła Merlę.
posty47
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lerła Merlę.
Jeszcze jedno pytanie. Co macie zamiar uczynić z oficjalną stroną internetową projektu?
 
Pokaż mi bohatera, a napiszę Ci tragedię.

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Ja pisałem już w błędach, mam nadzieje że ktoś to czytał, bo nie było żadnej reakcji na to.
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Czytamy temat z bugami i na bieżąco poprawiamy to co zgłaszacie.

Co do update:

- skończona Głębia (zarówno zen jak BNowie i story)
- dodane nowe moby
- poprawiona nauka u BNów
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Lubie Gothica

Lubie Gothica

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy
A jakie są te nowe moby ?
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#756 2012-04-11, 18:16(Ostatnia zmiana: 2012-04-11, 18:16)
Po co sobie psuć zabawe. Zagraj i sprawdź.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
To będzie dość dziwne pytanie co to są BNy i moby?
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
bn - bohater niezalezny
moby to chyba w goticzkensie te rzezcy z ktorych mozesz korzystac, tzn kowadla, jakies piece, inne pierdy
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Moby to raczej potwory na których się expi


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry