Gothic: Czas Zapłaty [beta] 1130558 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 1130558

Odpowiedzi 2392

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Komando wszystko zostało napisane w 1 poście.

Co do kolejnych poprawek:

ver 1.03
- poprawienie wpisu o usuwaniu serc
- przetłumaczenie ksiąg magicznych
- poprawienie pojawiania się dialogu szybkiej nauki u Miltena
- wyłączenie wyświetlania komunikatów o używaniu magii
- zmienienie broni Szakalowi z siekiery Foxa na Łamacz Kości
- poprawione skrypty postaci (wymagania broni dopasowane do atrybutów postaci)
- sporo drobnych zmian
- Głębia na ukończeniu
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD

Amand

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#721 2012-04-07, 14:51(Ostatnia zmiana: 2012-04-07, 15:00)
Nie wiem już wcześniej zrobiłem tak jak było napisane, a mi dalej pisze, że wersja 0.8.4. I dalej np. pisze status screen opened itp. kompletnie się już pogubiłem gdzie wrzucić cz_path i cz_path2.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
shergar - planujecie może zmienić kwestie dialogów, chodzi tutaj o to, że każdy może nas nauczać już od początku. Fajnie by było jakby wróciło to z normalnego Goticzka.
 

Fr4nsis

Fr4nsis

Użytkownicy
Niedoszły Grafik 2D
posty63
Propsy4
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Niedoszły Grafik 2D
@shergar Zainstalowałem sobie savy (pierwsza strona tematu) no i normalnie mi się odpalają, wszystko git, ale kiedy chcę otworzyć inwentarz gra wywala mnie na pulpit.
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Grasz na nowszej wersji i są błędy w tych sejwach, lub są uszkodzone jakoś.
 

Fr4nsis

Fr4nsis

Użytkownicy
Niedoszły Grafik 2D
posty63
Propsy4
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Niedoszły Grafik 2D

Fr4nsis

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#725 2012-04-07, 16:37(Ostatnia zmiana: 2012-04-07, 16:45)
Tyle że shergar napisał że Savy są na aktualną wersję.
Cytat: shergar#msge że shergar napisał że Savy są na aktualną wersję.
[quote author=shergar
Savy są do wersji 0.9.
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Nie widzę tego napisu że savy są do wersji 0.9(patrz na punkt w którym podał te savy).Gram w cz od początku jak shergar dał do pobrania bete i z tego co pamiętam nawet na niej tak wyskakiwało a więc savy są do bardzo starej wersji.(to że w menu gry pisze 0.9 to nie prawada numer mógł być ponieważ orcowi było tak wygodnie?).
 

piechur1920

piechur1920

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
sher kiedy macie zamiar wypuścić jakiegoś patcha ???
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
sher kiedy macie zamiar wypuścić jakiegoś patcha ???
Jak go skończą, z modem też im tak spamowaliście i teraz patrzcie co z tego wyszło.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Patch wyjdzie jak wyeliminujemy jak najwięcej bugów.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

piechur1920

piechur1920

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
jak chcecie naprawić większość bugów to macie sporo do roboty .Pewnie gdyby wyszła normalna wersja zakończona to był by w niej dubbing
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Nie pytaj się o datę premiery ani nic.Shergar i inni twórcy sami jej nie znają, równie dobrze mogliby zostawić moda w pierwszej wersji.Oddajcie nie spamując im szacunek.
Twórcy nawet nie wiedzą czy będzie wersja angielska a ty o dubbingu myślisz..
PS, sorki wdarł się błąd dzięki rybopiotr :D .
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Shergar i inni twórcy sami jej nie wiedzą
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

piechur1920

piechur1920

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
ja napisałem jak by wylazła normalna wersja prowadzona dalej przez orca to pewnie by dubbing był
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Byłaby Ivona.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#735 2012-04-07, 22:12(Ostatnia zmiana: 2012-04-07, 22:13)
Byłaby Ivona.
Jacek, czy Ewa? (na serio pytam)
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Nie wiem, ale już dawno było mówione, że może będzie taka  możliwość.
 

piechur1920

piechur1920

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
to by była przesada i wtedy bym wolał grać bez dubbingu
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie ważne co ty byś wolał, gdyby był dubbing byłby jako dodatek.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

piechur1920

piechur1920

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
tak samo ja było d MT no co a ty byś grał na dubbingu z ivony??
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry