Łączenie dwóch zbroi 16443 45

O temacie

Autor Gizbor17

Zaczęty 22.02.2012 roku

Wyświetleń 16443

Odpowiedzi 45

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Łączenie dwóch zbroi
#40 2012-03-16, 21:31(Ostatnia zmiana: 2012-03-16, 21:38)
3 posty pod rząd :ok:
Po takim odstępie czasu nie da się edytować poprzednich, więc nie mógł zrobić inaczej.

Gizborn, jakieś błędy Ci wywala? Coś innego pokazuje... napisz cokolwiek więcej po powodem może być wszystko.

[mod=Avallach]Da się, da się zawsze, ale zrobił dobrze - minęło zdecydowanie wystarczająco dużo czasu żeby takie odświeżanie miało sens.[/mod]

~Avallach
W takim razie ja miałem coś rozjebane bo pisało, że nie mam uprawnień, jak coś chciałem zmienić... chyba, że przeoczyłem fakt, że temat mógł być już zamknięty. Anyway...
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy

Gotyk

Łączenie dwóch zbroi
#41 2012-03-17, 11:31(Ostatnia zmiana: 2012-03-17, 12:23)
Co do samej zbroi to fajnie ci wyszła i jak mniemam cieszysz się iż ci się udało.
Staraj się jak najwięcej grzebać przy takich rzeczach samemu trochę zmienić tu,trochę tam i sprawdzaj swoje efekty pracy to najlepsza droga do zgłębienia modowania :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Łączenie dwóch zbroi
#42 2012-03-17, 11:55(Ostatnia zmiana: 2012-03-17, 12:03)
Gotyk co innego jak ktoś próbuje kogoś uczyć, a co innego jak ktoś popełnia błąd ucząc się. Jeżeli chcesz kogoś uczyć powinieneś sam być w stanie coś zrobić oraz wytłumaczyć, a nie tylko pokazać jak przerobić jeden skrypt w drugi bo tutorial z którego pochodzi cytat jest właśnie taką sytuacją gdzie napisałeś tylko jak przerobić Lee w Gotyka.




Gizborn - Znasz moje podejście to przenoszenia modeli z g3 do g2 więc będę raczej pasywny w ocenie, zapytam jednak o stan polycount przed i po twojej interakcji.

Edit: Down - Nie będę pisał już drugiego posta bo powstanie offtop, tak widziałem poprawioną wersję i nawet napisałem ci że jest o wiele lepiej. I zgodzę się że każdemu trzeba "dobrać się do skóry", ale nie w sposób jaki to zrobił maciejh, można to zrobić łagodniej, oraz przynajmniej podać konkretne przykłady.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Dlatego naprawiłem ten błąd, chodzi mi o to że każdemu trzeba czasem dobrać się do skóry by naprawił swój błąd :ok:  
Nie pamiętam czy widziałeś poprawioną wersję?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Łączenie dwóch zbroi
#44 2012-03-17, 12:17(Ostatnia zmiana: 2012-03-17, 12:26)
Wybaczcie ale rozbawiło mnie jak sawik poucza kogoś a sam niczym innym nie świeci. // zedytowany rzez niego post #42
Niezbyt rozumiem co mu w tym momencie zarzucasz. Poucza tych co chce i pewnie nadal to będzie robił, jak będzie chciał bo zna się dobrze na skryptach. Nie wiem co tobie w tym nie pasuje. Jesteś świerzaczkiem, który tak na prawdę wdupiesidźał,gównowidźał a po forum stroszysz piórka, jak chuj wie kto. Nabierz troszkę pokory bo możesz się przejechać na wielu rzeczach. Sawik bynajmniej nie jest jakimś programistą z EA ale robi to co chce i pewnie lubi (skoro to właśnie wybrał), i wychodzi mu to całkiem dobrze, więc z łaski swojej zastanów się co mówisz.

@down:
Ja robię offtop? :lol2:
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy

Gotyk

Łączenie dwóch zbroi
#45 2012-03-17, 12:22(Ostatnia zmiana: 2012-03-17, 12:23)
Dobra Kaczka nie ważne robisz off topic z tematu skończmy.
Chodziło mi o tą wrażliwość ale to już znaczenia nie ma.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry