Łączenie dwóch zbroi 16446 45

O temacie

Autor Gizbor17

Zaczęty 22.02.2012 roku

Wyświetleń 16446

Odpowiedzi 45

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Łączenie dwóch zbroi
2012-02-22, 16:08(Ostatnia zmiana: 2012-03-16, 19:50)
Na wstępie napisze, że jestem początkujący w moddingu i przperaszam, jeśli to już gdzieś było, ale niestety nie mam zbyt dużo czasu, aby przeczytać cały ten dział.
Jak połączyć zbroje rycerza z hełmem paladyna? Z góry dziękuje.
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To musisz zrobić w programie do grafiki 3D, coś tak bodajże będzie z animacjami... Więc jako początkujący powinieneś się zabrać za coś prostszego.:-)
 

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
nic z animacjami wystarczy program , 3d max , g max , blender + krximpexp i edytujesz ASC
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Blendera już mam, a co tym krximpexp, skąd go pobrać?
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Łączenie dwóch zbroi
#4 2012-02-22, 16:56(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 16:57)
DOWNLOAD http://krximpexp.sourceforge.net/
To program do importu/eksportu ASC i 3DS gothica
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Zainstalowałem ten krximpexp i co dalej jak otworzyć ten plik .asc zbroji?
 

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
od tego masz tutoriale
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Otwierasz ASC, łączysz i zapisujesz. Jak jeszcze zapytasz jak połączyć to jebnę głową w biurko...
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Przecież napisałem że jestem początkujący. Szkoda mi twojego biurka, pewnie nie raz dostało.
 

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
umiesz obsługiwać się blenderem ? jeżeli tak to importuj plik asc tej zbrojki paladyna i importuj model tego hełmu ustaw go tam gdzie powinien być (połącz razem)  zapisz w formacie ASC i powinno grać , jeżeli nie umiesz niepotrzebnie to czytałeś !
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Łączenie dwóch zbroi
#10 2012-02-22, 18:53(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 19:00)
Jak zapisać w formacie .ASC?
EDIT:Już wiem.
Proszę o nie zamykanie tematu. Pewnie będe miał jeszcze kilka pytań.
 

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy

Yhyllys

Łączenie dwóch zbroi
#11 2012-02-22, 19:01(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 19:02)
masz taką opcje export :D  powinieneś z niej skorzystać i tam chyba jest export asc
edit:cieszie się że znalazłeś :D
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Łączenie dwóch zbroi
#12 2012-02-22, 19:11(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 19:11)
Mam ten plik .asc. No i jak eeee  :lol:  teraz zrobić skrypt tej zbroi?
Przypominam że jestem początkujący.
 

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy

Yhyllys

Łączenie dwóch zbroi
#13 2012-02-22, 19:20(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 19:23)
INSTANCE KOD_TWOJEJ_ZBROJI(C_Item)
{
   name                =   NAZWA_ZBROJI;

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]    =   40;
   protection [PROT_BLUNT] =    40;
   protection [PROT_POINT] =    40;
   protection [PROT_FIRE]    =    10;
   protection [PROT_MAGIC] =    10;

    value                =   WARTOSC_ZBROJI;
       
        wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   ItAr_DJG_Crawler.3ds;
   visual_change                  =   NAZWA_ASC_CO_ZROBIŁEŚ.asc;
   visual_skin                  =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;
   
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};



WKLEJ TO POMIĘDZY skryptami zbroji w gothic2nk/_work/DATA/Scripts/Content/ITEMS/IT_Armor.d
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
value= ile kosztuje?
 

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
nom wartość w złocie czyli ile kosztuje
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Łączenie dwóch zbroi
#16 2012-02-22, 19:45(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 19:45)
I to juz wszystko? To znaczy że mogę już ją przywołać kodem?
 

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
a w jaki folder wsadzileś ten plik asc ?
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
E:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\data\Anims\asc_bodies\armor
 

Yhyllys

Yhyllys

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
okej wygląda że wszystko okej próbuj odpalać :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry