3DS Max 6 5321 7

O temacie

Autor Xardas348

Zaczęty 26.04.2008 roku

Wyświetleń 5321

Odpowiedzi 7

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Czy można w max'ie 6 połączyć kilka polygon'ów w jeden?

Wiem że pytanie może jest głupie ale w Googlach oraz w samym programie jak szukałem nie mogłem za cholerę [Sorki za słownictwo :/ ] ni znaleźć.

W miarę możliwości prosiłbym o screen jeśli jest taka opcja to gdzie ona się mniej więcej znajduje bo mam pół max'a po PL a pół po Włosku [ITALY].
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Zaznaczasz dowolną bryłę potem klikasz PPM i wybierasz convert to editable mesh, z prawej strony szukasz we właściwościach modelu opcji Attach http://images27.fotosik.pl/202/aa95fdc2a2454dc6.jpg, wybierasz ją i klikasz na drugi model który chcesz połączyć. Możesz także jeszcze raz kliknąć PPM w głównym oknie i wybrać w ten sposób Attach.  :/
 

Xardas348

Xardas348

Użytkownicy
posty61
Propsy6
  • Użytkownicy
Wietrzyk Wiem o co ci chodzi o łączenie kilku obiektów w jedną całość i edytowanie ich polygonów jako jednego obiektu :lol:  Ale sorki nie o to mi chodzi

Chodzi mi o to żeby zaznaczyć grupę poligonów i połączyć je w jeden polygon
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
a po Polsku?
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi raczej o COLLYPSE (chba tak się pisze). Jeśli tak to weź EDIT POLY i w pasku narzędzi po prawej odszukaj tą opcję. Najlepiej działą chyba z VERTEX'ami.
 

Bartosz

Bartosz

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy

Bartosz

3DS Max 6
#5 2008-05-24, 17:18(Ostatnia zmiana: 2008-05-24, 17:21)
Jest jeszcze chyba jedna mozliwość:
1. Załóźmy że Box na jednej ze ścian ma 4 Polygony,
2. Chcemy z tych 4 Polygonów zrobić jeden,
3. Convert to Editable Poly> Polygon,
4. Zaznaczamy te 4 Polygony na ścianie i usuwamy je,
5  Używając Bordera zaznaczamy tą dziurę która nam została po usunięciu Polygonów i Naciskamy "Cap".

Z pewnością zadziała :P
 


Grafik 3D

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Wow Bartosz, widzę ze jestes bardzo obcykany w tych sprawach :P
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Bartosz

Bartosz

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy

Bartosz

3DS Max 6
#7 2008-05-24, 21:23(Ostatnia zmiana: 2008-05-24, 21:29)
Nie raz nie dwa zdarzało mi się tak jak autorowi tego tematu że z np.4 Poly musiałem zrobić jeden. :P  

P.S.
Jestem ciekawy czy mój sposób pomógł ci Xardas ^^


EDIT: Albo mozesz jeszcze spróbować Target Weld z Liniami.
 


Grafik 3D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry