Materiał gubi teksturę 6604 28

O temacie

Autor maciejh

Zaczęty 13.02.2012 roku

Wyświetleń 6604

Odpowiedzi 28

Bezi17

Bezi17

Użytkownicy
posty32
Propsy1
  • Użytkownicy
A skrypt działa? Jak wpisujesz kod w grze to pojawia się broń?
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Taa.
 

Bezi17

Bezi17

Użytkownicy
posty32
Propsy1
  • Użytkownicy
Wejdź na gg. Moge w profilu.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Spróbuj dać texturen konverierten przy odpalaniu gothica.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ale ja nie odpalam Gothica, tylko Spacera.
 

Bezi17

Bezi17

Użytkownicy
posty32
Propsy1
  • Użytkownicy
Co? To uruchom gothica. ;-)
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Przy Gothicu - nowe itemy nie mają nowych tekstur, a przy Spacerze światy, modele nie mają, działają tylko te co wsadziłem kiedyś.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Sorry za post pod postem, ale niesamowite odkrycie!!

Sama tekstura wstawiona w Spacerze ... JEST!
Ale oteksturowany nią świat jest kamienny!
O co tu chodzi?
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Huehuehue. Udało się znalazłem tom opcje. Trzeba było wsadzić w .tex do _compiled w Textures. :facepalm:  Czemu na to nie wpadłem? No i oczywiście temat już raczej idzie do zamknięcia, chyba że ktoś ma coś do powiedzenia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry