Szukam moda do gothic 1 co dodaje wile roslin 2893 6

O temacie

Autor Lord Andre

Zaczęty 6.02.2012 roku

Wyświetleń 2893

Odpowiedzi 6

Lord Andre

Lord Andre

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Jak w temacie. Szukam takiego moda co dodaje dużo roslin w gothic 1. Wiem że był taki Mod. Mod zmienia rosliny, jest ich bardzo duzo wtedy gra wygląda lepiej i przy obozach to fajnie wygląda. Prosze o pomoc
 
Sygnatura niezgodna z regulaminem.


Lord Andre

Lord Andre

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
No własnie nie. Chodzi mi o mod który dodaje bujną roślinność do gry.
Wiem że był taki mod bo go miałem ale kompletnie nie pamiętam nazwy :(
 
Sygnatura niezgodna z regulaminem.

Maggot

Maggot

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
"G2Meshes&Texture Pack" dodaje więcej roślinności. Zobacz to sobie "z bliska". Na screenach zbyt dużo nie widać.
 
Amen.

Lord Andre

Lord Andre

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
dzięki wielkie :)

mam jeszcze jedno pytanie, jak dodawać nowe tekstury do gothic 2
Np zbroje Alkanastudio oraz te hełmy, może ktoś dać jakis poradni albo cos?
 
Sygnatura niezgodna z regulaminem.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Gothic to samoobsługowy, daj mu tylko to pokładane to odpowiednich folderów (tekstury do textures, modele do meshes itd) a sam załatwi sprawę jak będzie mu to potrzebne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

davish

davish

Użytkownicy
posty16
Propsy15
  • Użytkownicy
Google, YouTube, i theModders ci pomogą. Po protu poszukaj(jeśli nie zczaiłeś z posta sawika)
 






0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry