Zwiększyłeś tamtego consta o 2, więc tablica:
VAR INT attribute [ATR_INDEX_MAX] ;
Wynikowo też zwiększyła się o dwa elementy. Integer w Daedalusie ma 32 bity, daje to 4 bajty. Dodając dwa nowe elementy w praktyce dorzuciłeś dwa dodatkowe inty w klasie, czyli 8 bajtów. Czyli zgadza się z komunikatem (808-800=8).
Pisałem wcześniej - nie wolno Ci zmieniać niczego, z czego bezpośrednio korzysta silnik. ZenGin ma swoją, natywną (na chłopski rozum "napisaną w C++") wersję C_NPC i wersje skryptowa i C++'owa muszą być ze sobą zgodne. Tej drugiej nie zmienisz, więc de facto nie wolno Ci modyfikować tej klasy.
Jeżeli chcesz dodać nowe atrybuty, to musisz użyć jakiegoś innego, bezinwazyjnego rozwiązania, nie modyfikować C_NPC. (Można na upartego użyć jakiegoś wolnego aivarsa)