Plugin Kerrax 4499 8

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 26.01.2012 roku

Wyświetleń 4499

Odpowiedzi 8

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
Mam pytanie o istotę tego pluginu. Do czego jest on potrzebny? Mam z nim niemiłosierne problemy, i chcę eksportować modele do gothica bez niego. Jednek autorzy eksportowali każdy mesh zena właśnie tym pluginem. Ale poco? Oczywiście jest tu bardzo przydatna opcja "Scale". Ale tylko poto jest ten plugin ? Ja już bym się bez tego spokojnie obszedł. Więc mam pytanie co do drugiej funkcji Kerraxa.



Opcja dla Leveli (czyli dla światów, tego oco mi chodzi) (tłumaczył wujek google)
"wykorzystania tej pozycji do poziomu oszczędności, a nie trzeba będzie do attahch wszystkich obiektów do jednego oczka przed wywozem." - czy to ma coś wspólnego z Macrosem? Więc ogólne pytanie tematu brzmi, czy są jakieś konsekwencje wyeksportowania modelu świata zwykłym, niekerraxowym 3DS'em?

I jeszcze żeby nie śmiecić kolejnymi tematami dwa pytania dot. Blendera.
1. Można jakoś zwiększyć pole zasięgu kamery? Przykładowo ta opcja w Wings nosi nazwe "daleka granica obcinania"
2. Ile trisów naraz może być w modelu żeby nie mulił ( w blenderze oczywiście )
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Kerrax jest też do np mds'ów
Cytuj
Ile trisów naraz może być w modelu żeby nie mulił ( w blenderze oczywiście )
Tyle ile twój komp uciągnie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

Plugin Kerrax
#2 2012-01-26, 16:08(Ostatnia zmiana: 2012-01-26, 16:08)
tak, ale przy exporcie mdsów są całkowicie inne opcje, a wogóle mnie one nie obchodzą :)  

z moją umiejętnością angielskiego na poziomie dostatecznym, wyprzedzam wujka gógl, i z tej 1 opcji jak dla mnie wynika że nie trzeba łączyć obiektów przed eksportem. jeśli np palisada/budynek nie są bezpośrednio przyłączone do podłoża. Jest to mało przydatne, jak zawsze przed eksportem zaznaczam wszystkie, i je łącze w blenderze. Jeśli ta opcja jest tylko poto, to dla mnie bardzo dobrze ;)
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Plugin Kerrax
#3 2012-01-26, 16:10(Ostatnia zmiana: 2012-01-26, 16:11)
Standardowy 3ds nie może mieć nazw tekstur dłuższych niż 8 znaków nie licząc rozszerzenia,Kerraxowy może.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Plugin Kerrax
#4 2012-01-26, 16:23(Ostatnia zmiana: 2012-01-26, 16:28)
Oczywiście dzięki Kerrax'owi można eksportować i importować modele w formacie .asc, .zen, .3ds (3ds gothic'owe czasem jest inne niż zwykłe i nie wczytasz go bez Kerraxa), oczywiście możesz też eksportawać i importować animacje .asc .

Ale to większość osób wie.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

Plugin Kerrax
#5 2012-01-26, 16:36(Ostatnia zmiana: 2012-01-26, 16:37)
Standardowy 3ds nie może mieć nazw tekstur dłuższych niż 8 znaków nie licząc rozszerzenia,Kerraxowy może.

Wietrzyk wielkie dzięki oto chodziło! Czyli jednak kerrax jest konieczny... Jednak nie mówie żebym się z tego cieszył. Bo muszę rozwiązać problem z tego tematu http://themodders.org/index.php?/topic/16036-odwrocony-model-blender-260/ który powrócił. Jednak nie odwracają mi się już wszystkie modele, tylko parę. Musiałem przy nich coś spartolić... :(
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Mówię podczas eksportu zaznacz opcje: Transform vertices into world...
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
A jak robię? Jedyna różnica między 1 a 2 opcją jest to że w jednej model jest obrocony jest o 180 a w drugiej o 90 stopni ;/
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
no bo model ma svoja rotacje pozicje i skale i te vartosci povynny byc ustavione na 0 ...skala na 100 oczyvyscie . 1 opcja przi exporcie sama je ustavi na zero i druga opcja zostavy objekt tam kdzie jest
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry