Czas Zapłaty 59790 174

O temacie

Autor xendix

Zaczęty 16.12.2011 roku

Wyświetleń 59790

Odpowiedzi 174

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
A tak naprawdę to na co czekacie? Ponieważ nie widziałem nic super, mega specjalnego, fabuła jest ciekawa to fakt ale są też inne mody z ciekawą fabułą, ot taka Dark Saga też ciekawy mod i też sporo dodaje. Co jest takiego specjalnego w tym CZ?

Stary, zgrzeszyłeś.  :lol2:
 
Комиссар RBT

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Czas Zapłaty
#41 2012-01-04, 21:13(Ostatnia zmiana: 2012-01-04, 21:14)
A tak naprawdę to na co czekacie? Ponieważ nie widziałem nic super, mega specjalnego, fabuła jest ciekawa to fakt ale są też inne mody z ciekawą fabułą, ot taka Dark Saga też ciekawy mod i też sporo dodaje. Co jest takiego specjalnego w tym CZ?
duale, miecz runiczny, kompas :D

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
up duale - Dark Saga (taki przykład) albo (:lol2: ) jak chcecie polskich modów to jest taka modyfikacja w produkcji by sawik i tam są i tarcze, i duale, i cała reszta dziwnego gówna.
Kompas też gdzieś widziałem
Miecz runiczny? nigga please, taki z wkładaniem run? Jutro chyba nawet spróbuję coś takiego zrobić.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ej a czy dark saga ma taka atmosfericzna grafe ?
 


Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A nie zapomniał ktoś o najważniejszym czyli fabule, a z tego co czytałem to własnie fabuła jest dobrą stroną CZ.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Czas Zapłaty
#46 2012-01-04, 21:54(Ostatnia zmiana: 2012-01-04, 21:55)
Sawiczek myśli że lepszysz od orca??













Raczysz pierdolić?
https://www.youtube.com/watch?v=KcT-eyyya7o
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Czas Zapłaty
#47 2012-01-04, 21:58(Ostatnia zmiana: 2012-01-04, 22:00)
Jedynie Baggioo mnie przekonał, a raczej spis nowości który podał. Teraz rozumiem że tak naprawdę mod jest oczekiwany ponieważ jest wykonywany z niespotykanym profesjonalizmem. Szkoda tylko że do prawdziwy Duke Nukem Forever wśród modów.

Edit:
Edzio ja nawet tobie do pięt nie dorastam co dopiero orcowi, ja jestem prostym noobem co nie raz powtarzałem. A ten gameplay nic ciekawego (może oprócz pasków kinowych) nie pokazuje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
LOL

Berserker

Berserker

Użytkownicy
posty90
Propsy15
  • Użytkownicy
:facepalm:  

Niech ktoś zamknie ten temat, bo robi się tu niepotrzebna gadka, jak będzie coś w końcu wiadomo czy mod wyjdzie czy nie to można by go znowu otworzyć.
 

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.


Karton

Karton

Użytkownicy
posty7
Propsy1
  • Użytkownicy
Odwiedzam tą stronę raz na jakiś czas by sprawdzić jak się mają modyfikacji.
Jedna z moich ulubiony "Czas zapłaty" zniknęła z tego forum i nie mogę znaleźć żadnych wyjaśnij?Więc pytam WTF?!
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
 

emcio

emcio

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
Witam. Mam pytanie do theModders na temat Gothic Czas zapłaty. Czy prace nad projektem dalej postępują  czy też nie bo na oficjalnej stronie projektu Czas zapłaty nie ma nowych wieści od 30 kwietnia 2011r. Jest tam streszczenie prac i link podany do opisu z postępami , ale nie można ich przeczytać ponieważ " Nie możemy zweryfikować do którego forum należy ten temat". W internecie sieja się plotki na temat , że Czas zapłaty nigdy nie powstanie chciałbym rozwiać moje wątpliwości i dowiedzieć się czy ten mod do Gothic-a w ogóle powstanie jak tak to czy można wiedzieć kiedy ???
Jeśli zamieściłem tego posta w złym temacie to proszę napisać gdzie mógłbym go wstawić ponownie.
Pozdrawiam Emcio!
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Czas Zapłaty
#53 2012-01-22, 14:07(Ostatnia zmiana: 2012-01-22, 14:07)
Czy wy, nowi, jesteście tak nierozgarnięci, że nie wiecie, w jakim dziale macie napisać? To jest już drugi taki temat http://themodders.org/index.php?/topic/16017-dzial-cz/

Temat przeniosłem.

emcio

emcio

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
Czy wy, nowi, jesteście tak nierozgarnięci, że nie wiecie, w jakim dziale macie napisać? To jest już drugi taki temat http://themodders.org/index.php?/topic/16017-dzial-cz/

Temat przeniosłem.


Tak jestem nowy na tym forum a ten post był pierwszym postem jaki napisałem
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak jestem nowy na tym forum a ten post był pierwszym postem jaki napisałem
Ok, spoko. Tylko jesteś drugą osobą, która pyta dzisiaj o to samo. To jest tak jak ze Shrekiem i pytającym Osłem: "Daleko jeszcze?".

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prace zostały wstrzymane na czas nieokreślony.

emcio

emcio

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
Prace zostały wstrzymane na czas nieokreślony.
Dzięki za info
 

emcio

emcio

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
Jeśli pisze ten post w niewłaściwym temacie to przepraszam , ale nie wiedziałem gdzie go napisać. Otóż mam  dwa pomysły dotyczące modyfikacji Czas zapłaty. Ponieważ wiem że prace zostały wstrzymane i domyślam sie że z braku czasu i ludzi do pomocy więc co sądzicie o tym aby zwrócić się z prośbą o pomoc do grupy the PoziomkaZ abyście razem z nimi dokończyli ten mod. Zaś drugi mój pomysł dotyczy fabuły , a mianowicie mam pomysł żeby dodać zakon feniksa (była o tym wzmianka w mrocznych tajemnicach kiedy w opuszczonej cytadeli zeszliśmy do podziemi i znaleźliśmy list i miecz który zabija smoki jednym uderzeniem ). Jeśli prace nad projektem z powrotem ruszą to jeśli będziecie chcieli to mogę szczegółowo wraz z zadaniami opisać wam mój pomysł. Czytałem opis fabuły modyfikacji Czas zapłaty i uważam ze mój pomysł idealnie wkomponuje się w waszą modyfikacje .
Pozdrawiam emcio!
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
No nie znowu dziś już 3 raz :facepalm:  Nie umiesz poszukać i poczytać? Koniec z czasem zapłaty orc znalazł sobie rodzinę, pracę czy co innego i ma wywalone na goticzka.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry