Brak tekstur zbroi 2973 7

O temacie

Autor xsiwy15x

Zaczęty 6.01.2012 roku

Wyświetleń 2973

Odpowiedzi 7

xsiwy15x

xsiwy15x

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy

xsiwy15x

Brak tekstur zbroi
2012-01-06, 19:47(Ostatnia zmiana: 2012-01-06, 20:39)
Po odpaleniu mojego moda i wpisaniu kodu na pc_rockeffeler (czy jakoś tak) niektóre zbroje nie są widoczne w grze tzn. albo są czarne albo mają kolor typu czarny / ciemno czerwony. Co może by tego powodem ?  Nie mogę dodać również przerobionych tekstur zbroi do gry bez użycia GoMana (bo textures.vdf jest disabled a jak usunę końcówkę i dodam do paczki textures.vdf to przy włączaniu nowej gry wyskakuje błąd) tzn. chciałem umieści je w paczce z modem ale niema żadnych zmian ;/
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Ja też tak mam. Wiesz jak sobie z tym radze ?

Gdy robię paczkę z modem wbijam do niej *.tekstures
I gdy już jest paczka gotowa - ja otwieram GoMana i wyszukuję tekstury z mojej paczki.
I tam podmieniam te które chce podmienić.
Ale nie wiem jak dodać nowe tekstury do innych.
 

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
 



xsiwy15x

xsiwy15x

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Martinos dzięki za poradnik. Tylko że mi chodziło o podmienianie tekstury istniejącego już pancerza a nie dodawanie nowego. A głównym problemem jest niewyświetlanie się żadnych tekstur na pacerzu przy którym ja nawet nie majstrowałem. Zauważyłem że jak wcisne Alt + Tab i potem wróce do gry to pancerz zacznie się wyświetla ale np. tekstura miecza znika i tak w kółko.

Screen z problemem;
http://imageshack.us/photo/my-images/201/texq.png/
 

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
Lol czarna skóra i biała zbroja O.o spróbuj gomanem podmienić tekstury, a przed zrobieniem paczki w textures.vdf dopisz disabled a potem dopiero wrzuć do paczki.
 



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Brak przypisanej tekstury do materiału? Na moje to na to wygląda, no chyba że tekstura jest taka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
A jak się zainstaluje g2mdk to wtedy w gothicu wszystkie tekstury robią się disabled. Żadnej nie można otworzyć GoManem.
Czemu tak jest i jak to naprawić ?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wypakuj vdfs'em paczkę textures, oraz polecam sprawdzić w programie do 3d np. blender czy tekstura jest nałożona i jak nie to to zrobić model będzie pocięty więc praca będzie się ograniczała do wskazania tekstury.

BTW na kiego h*ja bawić się GoManem skoro gothic to samoobsługa? Sam stworzy plik .txt czy jaki tam ma format jak znajdzie plik tga tak samo z animacjami (ASC), modelami(3DS) i tak dalej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry