zatruta broń 20474 66

O temacie

Autor mass1500

Zaczęty 31.12.2011 roku

Wyświetleń 20474

Odpowiedzi 66

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

zatruta broń
#20 2012-01-05, 16:25(Ostatnia zmiana: 2012-01-05, 16:26)
to co powiedziałem

Cytuj
FUNC VOID SAWWEAPON ()
{
var C_NPC her; her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);

if (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_SAWWEAPON;
Ai_ProcessInfos (her);
};
};
powinno byc :
FUNC VOID SAWWEAPON_S1 ()ale ja bym spróbował zrobić tak
FUNC VOID SAWWEAPON_S1 ()
{

if (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(hero))
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_SAWWEAPON;
Ai_ProcessInfos (hero);
};

};

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

mass1500

zatruta broń
#21 2012-01-05, 16:28(Ostatnia zmiana: 2012-01-05, 16:36)
a jakiś pomysł co do tick tocka?

edit////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////

thx Rafał monolog działa czyli przyczyną nie działającego tick tocka musi być skrypt
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

zatruta broń
#22 2012-01-05, 16:53(Ostatnia zmiana: 2012-01-05, 17:23)
a jakiś pomysł co do tick tocka?

zrobisz screen`a tego tick_tock`a ? może jakaś literówka ?



@down TAK

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

mass1500

zatruta broń
#23 2012-01-05, 16:57(Ostatnia zmiana: 2012-01-05, 18:53)
[attachment=648:Bez tytułu.png]
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

zatruta broń
#24 2012-01-05, 20:03(Ostatnia zmiana: 2012-01-05, 20:03)
Cholera nie wiem :/ spróbuj może samo to dać

func void tick_tock()
{
PrintScreen ("Działa", -1, -1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",1);
};

zmienną też usuń

jak nie zadziała patrz czy nie ma jakiś błędów w zSpy

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

mass1500

zatruta broń
#25 2012-01-10, 15:35(Ostatnia zmiana: 2012-01-10, 15:49)
nie działa nadal już nie wiem co mam zrobić... chyba pójdę się pociąć
chyba że pojawia się to tylko po naciśnięciu jakiegoś klawisza albo trzeba jakoś inną funkcje pierw aktywować już nie mam pomysłów a zSpy nie ma błedów

edit////////////////////////////////
///////////////////////////////////

właśnie zobaczyłem błąd w spacerze (chyba xD) na moim screenie jest "visualAniMode : NONE " i dwie linijki poniżej oraz jakiś zabias : 1 i linika poniżej tego czegoś nie ma na tutku o tick tockach  nie ma, ale nie wiem czy to ma jakieś konkretne znaczenie...
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A dajeszWld_SendTrigger("TICK_TOCK"); w startupie danego świata?
 

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

mass1500

zatruta broń
#27 2012-01-10, 15:54(Ostatnia zmiana: 2012-01-10, 15:55)
tak daje pod FUNC VOID INIT_NewWorld() wcześniej to napisałem
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wpisz w konsoli goto nazwa_tick_tocka jak nie zadziała to znaczy że tick_tock nie jest wstawiony do świata.
Jak zadziała (znaczy wyrzuci cię w miejscu gdzie wstawiłeś tick_tocka) to winny jest skrypt.

Spróbuj też dać  PrintScreen     ("Działa", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);  do skryptu tick_tocka powinno wywalić na środku ekranu "Działa", kolejny test to sprawdź czy ten plik jest parsowany, po prostu zrób specjalnie błąd w tym pliku.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie zagryźcie mnie, jeżeli było to już pisane bo oczy same mi się kleją...

A zaglądał do Gothic.src?, Dodał odnośnik do swojego pliku? Jeżeli nie to nie ma się co dziwić.
 

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie dałem odnośnika bo skrypt napisany jest w pliku z brońmi czyli jest parsowany wiec powinien być czytany w grze
 

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
wydaje mi się że nie działający tick tock to wina skryptów wklejam jeszcze raz oba skrypty

Spoiler
/*
   
   10 neue Waffen
   
   Magierstab rot, blau, gold
   Zweihandkeule, Einhandkeule (Holz, Stein)
   Steinhammer (Maya TX) klein (einhand), groß (zweihand)
   
   Sichelstab (Zweihand, Stab mit Sichelklinge)
   
   Hackmesser (machete) Einhand- Zweihand
   
      

   
   
   ItMW_Addon_Knife01 //Wolfsmesser//Razormesser// +3 Von Cavalorn
   ItMW_Addon_Sichel01 //goldene Sichel + 3    //versteckt Lobart umgebung   
   ItMW_Addon_Stab01 //Magierstab, Stab der Feuermagier  KAP1
   ItMW_Addon_Stab02 //Stab der Wassermagier           KAP2   Addonworld
   ItMW_Addon_Stab03 //Zauberstab                     ab KAP1  Klosterkauf
   ItMW_Addon_Stab04 //Sichelstab, Ulthar's Stab        ab KAP1  Klosterkauf
   ItMW_Addon_Stab05 //Goldener Zauberstab              ab KAP1  Klosterkauf   
   
   
   
   
   ItMW_Addon_Hacker_1h_01 //Machete                 ab KAP1 zu kaufen      +3
   ItMW_Addon_Hacker_2h_01 //Große Machete              ab KAP1 zu kaufen     +3
   ItMW_Addon_Keule_1h_01 //Keule, Windknecht           finden ab kap 1         
   ItMW_Addon_Keule_2h_01 //Große Keule, Sturmknecht     finden in Addonworld
   
   
   
      
*/
   
func void tick_tock()
{
   PrintScreen     ("Działa", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};
//-------------------------------------------------------
//   Addon Waffen  Wolfsmesser
//-------------------------------------------------------
INSTANCE ItMW_Addon_Knife01 (C_Item)
{   
   name             =   "Nóż na wilki";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   Value_Wolfsmesser;

   damageTotal        =    Damage_Wolfsmesser;
   damagetype          =   DAM_EDGE;
   range             =     Range_Wolfsmesser;      
   
   on_equip         =   Equip_1H_03;
   on_unequip         =   UnEquip_1H_03;
   
   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   Condition_Wolfsmesser;
   visual             =   "ItMw_012_1h_Knife_02.3DS";

   description         =   name;
   
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]            = NAME_ADDON_BONUS_1H;         COUNT[4]   = Waffenbonus_03;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
(i reszta broni)
Spoiler
FUNC VOID INIT_NewWorld()
{
  B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");  
   B_ENTER_NEWWORLD ();

(tylko tu coś dopisałem)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Spoiler
FUNC VOID INIT_NewWorld()
{
  B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");  
   B_ENTER_NEWWORLD ();

(tylko tu coś dopisałem)

A czy w FUNC VOID STARTUP_NewWorld()jest odwołanie INIT_NewWorld();

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

zatruta broń
#33 2012-01-18, 21:36(Ostatnia zmiana: 2012-01-18, 21:37)
Spoiler
FUNC VOID INIT_NewWorld()
{
  B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");  
   B_ENTER_NEWWORLD ();

(tylko tu coś dopisałem)

A czy w FUNC VOID STARTUP_NewWorld()jest odwołanie INIT_NewWorld();

Funkcje INIT_<Nazwa świata> i INIT_GLOBAL są za każdym razem wołane przez silnik przy inicjalizacji świata. Automatycznie.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

zatruta broń
#34 2012-01-18, 22:12(Ostatnia zmiana: 2012-01-18, 22:19)
Cholera masz racje przejrzałem startup i nie ma tam tych odwołań z wyjątkiem startupa do podstawowego worlda
Spoiler
oryginalny kod z GMDK do G1FUNC VOID STARTUP_WORLD ()
{
Startup_Sub_Newcamp ();
Startup_Sub_Oldcamp ();
Startup_Sub_Psicamp ();
Startup_Sub_Demontower ();
Startup_Sub_Freeminecamp ();
Startup_Sub_Surface ();

//die folgende Zeile gilt nur, bis die INIT_...-Funktionen von Ulf unterstützt werden.
INIT_WORLD ();
PlayVideo ("INTRO.BIK");

};

Bawiłem się tylko startupem do zwykłego worlda nigdy nie potrzebowałem zmieniać czegoś w kopalniach pozostanie mi przeprosić za wprowadzanie w błąd. Ale naprawdę mnie zdziwiłeś myślałem ze tylko jedna funkcja jest wykonywana. Czyli Startup_nazwa_swiata.

Ale mam pytanie po co w takim razie jest te odwołanie w tym jednym startupie ?
Niby jest komentarz
//die folgende Zeile gilt nur, bis die INIT_...-Funktionen von Ulf unterstützt werden.ale za bardzo nie łapie ;d
translator wersion
//Poniższy wiersz odnosi się tylko do Init_ ...- funkcje są obsługiwane przez Ulf.

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
hmmm... może błąd jest jednak w spacerze zobaczcie na screena mojego tick tocka i screena tick tocka z tutka lekko się różnią


http://themodders.org/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=648  (mój)
http://img241.imageshack.us/img241/7899/tutau3.png (z tutka)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

zatruta broń
#36 2012-01-19, 10:16(Ostatnia zmiana: 2012-01-19, 10:16)
W tutku było pokazana dla G1 a ty masz spacera do G2 dlatego masz trochę więcej opcji. Ale to nie powinno przeszkadzać bo jest okej napisany.

A na 100 % zaczynasz gre w świecie NewWorld.ZEN ?? bo tam wpisałeś Wld_SendTrigger wiec musisz byś w tym świecie i w tym świecie musi być tickTock

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
zaczynam tam gdzie jest w orginale czyli u xardasa
 

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

mass1500

zatruta broń
#38 2012-01-21, 09:15(Ostatnia zmiana: 2012-01-21, 10:19)
zrobiłem reinstal zacząłem robić tick tocka od nowa i skurczybyk działa teraz zajmę się pisaniem skryptu odejmowania hp

edit/////////////////////////////

zrobiłem se regeneracje a tick tocka mam co 1/8 sekundy więc dość szybko jak na regeneracje i mam pytanie jak zrobić aby skrypt był wywoływany np co 10 raz ? bo robienie 20 tick tocków chyba zbyt obciąży silnik a po za tym jest raczej bezsensowne
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dodaj jakiś licznik i gdy osiągnie określoną wartość wywołaj regenerację i wyzeruj licznik.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry