Animacja z G2 do G1 1624 1

O temacie

Autor MaxZajka

Zaczęty 11.12.2011 roku

Wyświetleń 1624

Odpowiedzi 1

MaxZajka

MaxZajka

Użytkownicy
posty60
Propsy9
  • Użytkownicy
Cześć, chciałbym przerzucić animację Piłowania drewna z  G2 do G1. Nie wiem jak działać w tym kierunku. Proszę o pomoc.  :unsure:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dekompilujesz animacje, przepisujesz MDS, wrzucasz animację piłowania do folderu /anims, kompilujesz animacje, piszesz rutynę i cieszysz się animacją piłowania w Gothic.
Jeżeli nie znasz nazwy animacji możesz poszukać kogoś kto piłuje i nacisnąć "G" (lub coś naokoło tego) i wyświetli Ci pełno informacji łącznie z odtwarzaną animacja jak dobrze pamiętam.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry