Błąd MDL 2296 7

O temacie

Autor PROR

Zaczęty 20.11.2011 roku

Wyświetleń 2296

Odpowiedzi 7

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
Chciałem stworzyć nowego potwora. Mam wszystkie animacje zrobione na podstawie owcy ( (podmieniłem tylko model owcy na mój model) MDS także napisałem na podstawie owcy tyle tylko że MDS owcy ma też barana a mój ma tylko jednego stwora. Uruchamiam Gothica 2 NK przywołuje kodem stwora i mam błąd: MDL not calculate .... found not. Potem wyskakuje MDL: asc not found. Wszystkie animacje i MDS wrzuciłem do _compiled. Czegoś brakuje?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Animacje mam nadzieję wypakowane i jako ASC ja zazwyczaj daję je do anims/ i mi wszystko działa. Mówisz że podmieniłeś model owcy na swój a jesteś pewien że model jest podpięty?
Daj też spoiler z swoim MDS.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
Model jest podpięty prawidłowo. Animacje są w .ASC , niestety nie mogę załączyć MDS ponieważ jestem na miesiąc w górach i piszę ze smartfonu
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Czy tylko ja poczułem deja vu?
http:// http://themodders.org/index.php?/topic/15615-blad-mdh/
Radzę poczytać tu.
 

gothic1210
  • Gość
Czy tylko ja poczułem deja vu?
http:// http://themodders.org/index.php?/topic/15615-blad-mdh/
Radzę poczytać tu.
To jakiś spamer.  :pokerface:   Specjalnie pisałem w poradniku o błędach z "not found"  :D
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy

PROR

Błąd MDL
#5 2011-11-20, 19:05(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 19:25)
Najpierw miałem tamten błąd a potem ten

Ta bardzo mi pomogłeś tym swoim poradnikiem (chodzi o gothic1210)
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jeśli jest tego typu to postępuj podobnie jak tam ale jak wyskakuje że asc not found to znaczy że nie masz animek.
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
Animaci jest dokładnie tyle co w MDS'ie owcy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry