Nauka umiejętności 2152 1

O temacie

Autor janpl

Zaczęty 18.11.2011 roku

Wyświetleń 2152

Odpowiedzi 1

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Chcę, aby po wybraniu danej opcji dialogowej moja postać umiała bez pkt nauki umiejętność okradania innych. Tak jak jest to w przypadku Wulfgara:

func void DIA_Wulfgar_Bonus_Info ()
{
   AI_Output (self, other, "DIA_Wulfgar_Bonus_04_00"); //Tak wcześnie na nogach. Z reguły o tej porze nikt mnie nie odwiedza. No, ale skoro już tu jesteś, to może warto cię czegoś nauczyć.
   AI_Output (self, other, "DIA_Wulfgar_Bonus_04_01"); //Słuchaj więc uważnie. Możesz wyprowadzić swych przeciwników w pole, unikając ich ciosów i atakując w odpowiednim momencie.
   AI_Output (self, other, "DIA_Wulfgar_Bonus_04_02"); //Pamiętaj o tym podczas kolejnej walki.
   
   B_RaiseFightTalent (other, NPC_TALENT_1H, 2);
};
 

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Już sobie poradziłem temat do zamkniecia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry