startup jest zły powinien być taki
// *********
// OLDWORLDMOD
// *********
func void STARTUP_OLDWORLDMOD ()
{
Wld_InsertNpc (PAL_6001_Alfred,"MOVEMENT_MOLERAT_06_CAVE_GUARD2");
Wld_InsertNpc (PAL_6002_Gerik,"MOVEMENT_MOLERAT_06_CAVE_GUARD3");
Wld_InsertNpc (STRF_6003_Mike,"OW_CAVE_04");
Wld_InsertNpc (STRF_6004_STRF,"OW_CAVE_03");
Wld_InsertNpc (DJG_6005_Brein,"OW_DJG_SWAMPCAMP_01");
Wld_InsertNpc (DJG_6006_Price,"OW_DJG_SWAMPCAMP_02");
Wld_InsertNpc (DJG_6007_Erkin,"OC_SIT");
Wld_InsertNpc (PAL_6008_czykropki,"OW_SIT_BENCH_01");
Wld_InsertNpc (YWolf,"SPAWN_OW_SCAVENGER_AL_ORC");
Wld_InsertNpc (YWolf,"OW_PATH_3_01");
Wld_InsertNpc (YWolf,"OW_PATH_OC_NC");
INIT_OLDWORLDMOD ();//tego brakowało
};
func void INIT_SUB_OLDWORLDMOD ()
{
};
func void INIT_OLDWORLDMOD ()
{
Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
INIT_SUB_OLDWORLDMOD();
};
Taa dopisałem to do startup.d ale oprócz gwałtownych lagów i spatków wydajności nic się nie pokazuje.
stało sie to co przwidziałem funkcja się za pętliła nadmiernie.
usuń całkiem ze skryptu
if(true){
Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
};
@edek
nie zamierzam się z tobą kłócić ale głupcem jest ten kto mówi ze umi wszystko ;p