Laguna 38065 83

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 31.10.2011 roku

Wyświetleń 38065

Odpowiedzi 83

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
2011-10-31, 14:15(Ostatnia zmiana: 2011-11-27, 09:19)
Fabuła

Dzień 1 na wyspie

Myślałem, że uda mi się uciec od zawieruchy wojny, myślałem że ułożę życie na nowo. Jaki ja byłem głupi...

Cztery tygodnie temu udało mi się wypłynąć z Myrtany w kierunku wschodnim, mając nadzieję dopłynięcia do Khorus. Chciałem tam uciec od wojny, która nas dopadła na kontynencie. Ale los chciał inaczej - podczas straszliwego sztormu na wodach Myrtańskich nasz statek został zniszczony, a cała załoga utopiła się... ja jako jedyny przeżyłem cudem. Ale co z tego? Udało mi się dopłynąć do stałego lądu by potem się dowiedzieć, że trafiłem na skraj kolejnej wojny pomiędzy tubylcami, którzy przybyli tu by wygnać swoich przeciwników, a piratami którzy postanowili zrobić tutaj kryjówkę. Obydwie strony się nienawidzą i wiem że wybuchnie tu walka... a ja będę musiał zadecydować czyją stronę poprzeć.

Chciałem uciec przed walką - nie udało się. Może ucieknę od śmierci dołączając do jednych a walcząc z drugimi?

Wcielimy się w rozbitka trafiającego na wyspę Laguna, do której prawo roszczą sobie dwie grupy – tubylcy z małych wysp południowych oraz piraci, którzy zrobili tutaj kryjówkę. Aby przeżyć będziesz musiał dołączyć do jednej z nich. Może nawet w zamian odwiozą cię na Khorus?

Autorzy:
-Huntik2009(skrypter, scenarzysta, tester);
-adana4(level designer, grafik 3d);
-taki jeden ludek(grafik 2d);
-Sawik(tester, skrypter);
-Wojtexx(autor Intra 'Dzień 1 na wyspie')

SCREENY











Mod jest już na wykończeniu, brakuję tylko m.in. dialogów.

Prosimy o krytyczność i ocenianie  :lol:  

Pozdrawiam, Huntik2009(misiekgrabo98).

PS. Jak tu się spoiler dodaję, żeby ująć w to screeny ?
EDIT: Albo dobra, spoiler nie potrzebny :)

EDIT2: Tworzymy dialogi razem z Sawikiem. Raczej poprawimy te tekstury, znalazłem CHYBA dwóch grafików, ale jednego niestety tylko mogę wybrać, bo nie będę robił powiększonych creditsów :D
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

gothic1210
  • Gość
Ogólnie to nieźle, choć tekstury pancerzy okropne. Daj cień chociaż.  :ok:
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Moje zdanie jest takie samo jak kolegi wyżej: nawet nawet, ale pancerze wyglądają po prostu źle.

I "Myrthana" jest po angielsku. Po polsku to brzmi "Myrtana", jak jest zresztą na oficjalnej polskiej mapie dołączanej do polskiego wydania polskiej wersji gry Gothic 3 (powtórzenia zamierzone).

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podoba mi się nawiązanie do biblii w ostatnim screenie. Widzę, że mod będzie miał głęboki przekaz.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Podoba mi się nawiązanie do biblii w ostatnim screenie. Widzę, że mod będzie miał głęboki przekaz.

Nawiązanie do Biblii ? XD Nawet o tym nie wiedziałem, chodziło mi o to, że ten rozbitek jest na desce, i tak zaczynamy grę.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
tekstury są paskudne. I ten statek chyba źle zmapowany. Podoba mi się jednak wstęp do fabuły, mało który mod miał taki.
 
makin' bacon

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Laguna
#6 2011-10-31, 19:52(Ostatnia zmiana: 2011-10-31, 20:12)
Fabuła, taka sobie. Powiedz trochę więcej, bo wojny między stroną x a stroną y są prawie zawsze. Rozwiń, proszę.

A propos tekstur to robią złe wrażenie, bo się zlewają albo mają za duży kontrast.
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Podoba mi się, powiem szczerze. Ale tekstury zbroi są po prostu obrzydliwe. Tak ja też musiałem to powiedzieć. Ogółem to mam pytanko, tych "pseudo" wysepek ile będzie mniej więcej?
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Co do źle zmapowanego statku, to chyba się tylko tak wydaję, ale nie wiem co pokręcił mój grafik 3d, ale wydaję mi się że dobrze jest.
Co do textur, też wiem o tym, ale musiałem znaleźć jakiegoś grafika 2d, jednak wydawało mi się że na teksturze to spoko jest.
A fabuła... Jak wiadomo, wszyscy oprócz samych Piratów nienawidzą Piratów, a Tubylcy chcą ich wyeliminować, żeby wreszcie nie łupili statków. Przyjechali na wyspy, i chcą je skolonizować, jednak napotkali opór ze strony przeciwników, którzy założyli tą kryjówkę już kilka miesięcy temu...(chodzi o Piratów, założyli tę kryjówkę już kilka miesięcy temu)
Wysepek ? Wiem ile ich jest, ale nie wiem czy czas zacząć powiedzieć o tym, ale jak widać - Dwie duże, dwie małe i dopowiem że są tu jeszcze trzy skaliste(widać chyba niektóre).
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Starczy. A statek to VOB czy ze światem wstawiony w programie 3D?
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
ze światem wstawiony w programie 3d , statek z WoGa , reszta świata to własna robota
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#11 2011-10-31, 20:18(Ostatnia zmiana: 2011-10-31, 20:24)
Wszystko w swoim czasie. Premiera już niedługo, aaa... co innego powiedziałeś :P(jak mi damdan powiedział).

EDIT: Mamy jednak 'mały' problem.

http://themodders.org/index.php?/topic/15501-przedmiot-w-wodzie/page__pid__1010417#entry1010417
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dałem propsa bo propsuje każdą nową modyfikacje, moje zastrzeżenia do fabuły i dialogów znasz, co do screenów TeJoteLeka się nie popisał, level design mógłby być lepszy ale nie jest tragicznie.

A co do nawiązania do biblii o którym mówił Aztek to chyba mu chodziło że to wygląda jakby ten ludek po wodzie chodził.


Widzę też coś co confuses me.
Ty napisałeś że nie wiesz co twój grafik 3D popsuł, a damdam napisał że statek jest z woga. :huh:


Życzyłbym powodzenia w modzie ale wiem że on zaraz wyjdzie więc chyba nie ma już sensu :-P
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Laguna
#13 2011-11-01, 09:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-01, 09:50)
Nie jest przeciętnie, ale pod profesjonalizm to też nie podchodzi. Przynajmniej fabuła jako-tako ciekawa.

PS: A propsa dostajesz, bo coś pokazałeś i nie obiecywałeś złotych gór jak inni modderzy.

Cytuj
Życzyłbym powodzenia w modzie ale wiem że on zaraz wyjdzie więc chyba nie ma już sensu :-P

Jest sens - nie zmarnowałeś "powodzenia" na jakiegoś ciecia, który by nie zrobił moda. A on go zrobi i wyda.
 
Комиссар RBT

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#14 2011-11-01, 12:07(Ostatnia zmiana: 2011-11-01, 12:08)
Udało nam się rozwiązać problem z obiektami pod wodą, więc mod może wyjść lada chwila. Brakuję jeszcze dialogów, startscreenu i...nieważne :P

EDIT: Zawsze się rozgaduję za dużo
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wporzo, ale pancerze popraw.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość
Cytuj
.nieważne
Hura! Może będą duale.  ^^
Cytuj
Wporzo, ale pancerze popraw.
Dajcie mu już spokój z pancerzami, bo się chłopak załamie.  :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jest sens - nie zmarnowałeś "powodzenia" na jakiegoś ciecia, który by nie zrobił moda. A on go zrobi i wyda.
Wiem że mod powstanie i zostanie wydany. Znam postęp w pracach bardzo dobrze i muszę powiedzieć że autor byłby skończonym idiotą i varonkiem gdyby go nie wydał.

Co do części dotyczącej profesjonalizmu może nie jest to perfekcyjnie wykonane ale goście naprawdę dobrze się zorganizowali i na pewno nie było podejścia "To tylko mini mod zrobię to na odwal się." Organizacja jest szczególnie dobra ponieważ w ich teamie panuje demokracja. To co widzicie to chyba najlepsze co potrafią.

Gothic1210 ma rację zostawcie te tekstury w spokoju nie on je robił tylko Taki Jeden Ludek są one znacznie poniżej jego levelu i nie wiem co on z nimi odwalił ale ok nie komentuję.

Ale duali nie będzie to ci mogę obiecać gothic1210
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
tekstury zmieńcie, koniecznie. już lepiej użyć gotowców z goticzka. są paskudne. liczę, że uda się wam wydać moda, wreszcie ktoś poruszy zastój
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Laguna
#19 2011-11-01, 21:30(Ostatnia zmiana: 2011-11-01, 21:34)



Skojarzyło mi się z tym ->
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry