Początkowy ekwipunek 1567 3

O temacie

Autor duri

Zaczęty 30.10.2011 roku

Wyświetleń 1567

Odpowiedzi 3

duri

duri

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
I następny temat mojego autorstwa. Czy jest możliwość zmienienia zawartości ekwipunku bohatera na początku gry? Przykład - chcę aby Bezimienny zaczął swoją przygodę ze zwykłym mieczem, kilkoma miksturami leczniczymi i kamieniem teleportacyjnym do Bragi w plecaku.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Oczywiście. Wkładasz do skryptu:

CreateInvItems (self, nazwaobiektu, 1);

Widać że jesteś początkującym modderem. Robisz to tak jak u innych postaci. Nasz heros to PC_Hero i tam wkładasz ten skrypt. 'nazwaobiektu' zmieniasz na Instance obiektu.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Misiek on tu mówi o gothic III a nie gothic I/II
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

duri

duri

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Tak, chodzi mi o "trójkę". Jakieś pomysły jak to zrobić? ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry