Nowy pancerz 3767 7

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 30.10.2011 roku

Wyświetleń 3767

Odpowiedzi 7

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
No więc tak. Chciałem zrobić nowy pancerz do G2NK, skorzystałem z tego tutka:
https://www.youtube.com/watch?v=M_i9RLomVNo

Zbroję zrobiłem z nową texturą i wykorzystałem zbroję Lestera. Wszystko ok, działa itp. Zrobiłem inną zbroję, z pancerza Cor Angara. Mam zbroję ubraną(tą pierwszą) i idę do Lestera, który jest pod wieżą Xardasa, w tamtej dolince. I co widzę ? Zbroja Lestera nachodzi mi z tą drugą którą zrobiłem z pancerza Cor Angara. Co źle zrobiłem ?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
a tekstura w jakim formacie jest tex czy tga?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Nowy pancerz
#2 2011-10-30, 12:55(Ostatnia zmiana: 2011-10-30, 13:29)
.tga oczywiście w Textures/NPCs(czy jakoś tak)/Armor

EDIT: Rozwiązałem już problem. Zmieniłem nazwy materiałów i działa :)  Sorka za niepotrzebny temat.

EDIT2: Mam natomiast jeszcze jedno pytanie: Jak zrobić by ktoś atakował kogoś kto jest w jakiejś tam zbroi ?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jest to bardzo proste. zmieniasz attitude na hostile tego npc'a , kiedy nakładasz zboję.

jeżeli zaś chodzi o cały obóz, aby cię atakował jest to trochę bardziej skopmlikowane,ale wiem jak to zrobić np. użwyjąć zmiennych jako poziom reputacji.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytat: pawbuj#msg date=1319980826kowane,ale wiem jak to zrobić np. użwyjąć zmiennych jako poziom reputacji.
[/quote
Co? Nie łatwiej zmienić po prostu gildię? Na bandytę albo potwora?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Ok, wiem jakby to można zrobić już. Tylko jak zmienić podczas dialogu gildię KOGOŚ INNEGO ?

Oprócz tego jeszcze jeden problem. Jak zmienić teksturę potwora ? Trzeba grzebać w .asc czy co?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy

Hraoldzix

Nowy pancerz
#6 2011-10-30, 14:54(Ostatnia zmiana: 2011-10-30, 14:55)
http://themodders.org/index.php?/topic/3581-mds-rejestrowanie-modelu-zbroi/

Tam masz wytłumaczone

EDIT: Napisałeś chwilkę przedemną posta. On jest do pierwszego pytania
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Ok, poradziłem se. Temat można zamknąć, ale jednak jak będę jeszcze pomocy potrzebował, może na razie zostać aż do wydania moda, bo to już niedługo :P
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry