ładunek wybuchowy mający siłę odrzutu - palenia npc 3118 5

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 25.10.2011 roku

Wyświetleń 3118

Odpowiedzi 5

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
robiąc moda przychodzą mi do głowy coraz to nowsze pomysły.

chcę zrobić ładunek powodujący (item), aby npc mogli się palić i przy tym będzie siła odrzutu (dam_fly).
dodam, że wiem jak zrobić aby łądunek był uruchamiany na czas bądź zdalnie odpalony. chodzi mi o sam efekt wybuchowo - odrzutowy mający działanie na każdego smiertelnika .
 

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Musisz użyć coś w stylu Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm", self, self, 0, SPL_Damage_Windfist, DAM_Fly, false ); i Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm", self, self, 0, 1000, DAM_fire, false ); ( na przykład oba z userString[1]= "300 300"; a jedno z nich z visAlpha = 0; )
w epicentrum powinien być jakiś npc (self)można go pomniejszyć i zrobić niewidzialnego
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Musisz użyć coś w stylu Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm", self, self, 0, SPL_Damage_Windfist, DAM_Fly, false ); i Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm", self, self, 0, 1000, DAM_fire, false ); ( na przykład oba z userString[1]= "300 300"; a jedno z nich z visAlpha = 0; )
w epicentrum powinien być jakiś npc (self)można go pomniejszyć i zrobić niewidzialnego
popróbuję, jednak nie może byc npc. musi byc item , który mozna przenosić i ustawiać w dowolnym miejscu.

nie bardzo rozumiem pojęć "userstring" i "visalpha". efekty są znane mi z czarów, jednak nie bardzo mam pomysł aby uruchomić dany efekt w miejdcu , gdzie leży item
 

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
"userstring" i "visalpha" są z pliku Scripts\System\VisualFX\VisualFxInst.d. Trzeba by stworzyć nowe bazując na gotowym efekcie. I nie słyszałem o metodzie z przedmiotem. Akurat z tym nie pomogę nie mam pod ręką takiego skryptu, ale robi się przedmiot z funkcja która zapamięta wp potem stworzy npc w nim i usunie przedmiot. Podobno inni robią npc o wyglądzie przedmiotu, a on ma dialog którym można usunąć npc i stworzyć w ekwipunku przedmiot
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
"userstring" i "visalpha" są z pliku Scripts\System\VisualFX\VisualFxInst.d. Trzeba by stworzyć nowe bazując na gotowym efekcie. I nie słyszałem o metodzie z przedmiotem. Akurat z tym nie pomogę nie mam pod ręką takiego skryptu, ale robi się przedmiot z funkcja która zapamięta wp potem stworzy npc w nim i usunie przedmiot. Podobno inni robią npc o wyglądzie przedmiotu, a on ma dialog którym można usunąć npc i stworzyć w ekwipunku przedmiot
no tak ,ale usuwanie itemu - pachnie mi tu ikarusem. cóz myslałem, że będzie to mniej skomplikowane
 

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Dla praktyki sam sobie wczoraj zrobiłem pułapki jako npc i jako item (tak dało radę).
Oba typy mają swoje wady. Dla Npc nie umiem przypisać wp, aby nie znikały poza tym są sprawne. Itemy pozostają na stałe tam gdzie leżą; ale nie można na nich wywołać efektu( trzeba bezpośrednio na ofiarach); nie mam też pomysłu na odrzut w nich.
Na wstępie potrzeba zastawu funkcji sprawdzającego ikarusem wszystkie potencjalne ofiary.Po sprawdzeniu dystansów miedzy wszystkimi a pułapkami ikarus zamienia parametr detonacji na "w trakcie" i dla wszystkich w zasięgu rażenia wywołuje efekt bomby.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry