Pisałem z autorem Stronghand na temat bariery , bo sam ja kiedyś potrzebowałem i potwierdził ze są z nią duże problemy.
Tak, czytałem o tym na którymś z rosyjkisch forów. W końcu jednak udało im się zaimportować tą barierę, ale daleko jej do tej z jedynki. Można ją zobaczyć na tym filmie, chociaż jest on z 2010 roku więc może coś się w tej kwestii zmieniło:
https://www.youtube.com/watch?v=Z83Gj_LJxD0
W modzie Bractwie Śniącego bariera wygląda już lepiej, ale za to jest aktywna cały czas:
https://www.youtube.com/watch?v=gdYBEZd4Zpg
No i prócz spraw wizualnych bariery pozostaje jeszcze kwestia obrażeń przy kontakcie. Ale to się chyba da w miarę prosto załatwić triggerami wstawionymi w spacerze w odpowiednich miejscach.
GRM tego chyba jeszcze nawet nie testowało
A wiesz, że zapytałem na ich forum o to. Odpisali mi ciekawą rzecz:
Maybe we will not even need to use G2 to make the GRM happen Degenerated is working on a way for his DirectX11-Mod to load external meshes. So we can use our high-poly in G1 meshes without the game-engine even knowing. This is still pretty much WIP so we don't know for sure.
But in this case we wouldn't need to worry about the magic barrier.