Ktora wersja maxa najlepsza 4208 14

O temacie

Autor Mark56

Zaczęty 25.09.2011 roku

Wyświetleń 4208

Odpowiedzi 14

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Wiem ze moze troche glupio pytam ale dla mnie to ma znaczenie bo np wiewport shader mi na 2011 nedziala i chyba wroce do  versji 2009 . No to pytam czy v tym duza roznica albo nie i kto uzyva na tym forum jaka versje. Dzienkuje .
(versje zmienialem od 2008/09/10/11 - obecne)
 


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak to która wersja najlepsza? Darmowa ofc. I bynajmniej nie mam tu na myśli gmaxa.
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Ja osobiścię pracuję na 2010 od jakiegoś czasu(rok?) i jest mi na niej dobrze.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podbijam komucha, też działam na 2010 i wszystko jest cud, miód i orzeszki
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Ten temat jest bez sensu ... Używaj jakiej chcesz ... przecież z wersji na wersje się program NIE POGORSZA nie ? Więc w czym masz problem?
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Kazzmir
  • Gość
zawsze najnowsza jest najlepsza :D  pracowałem w autodesk to wiem co mówię
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ja korzystam z 10 i jest OK.

Cytuj
pracowałem w autodesk to wiem co mówię                                      

Opowiedz nam o tym :lol:
 

Kazzmir
  • Gość
i już nie pracuję xD
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Ktora wersja maxa najlepsza
#8 2012-03-13, 14:52(Ostatnia zmiana: 2012-03-13, 14:53)
Hmm... Ciekawe, ciekawe... Dlaczego?

Albo nie - to osobiste.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Max 12 - tak jak kazz mowi, bierz najnowsza. Ja na nim robie i mam kilka bonus opcji przydatnych
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Czymś się zasadniczo różni od 10? Jakie ma nowe funkcje?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Ktora wersja maxa najlepsza
#11 2012-03-13, 17:59(Ostatnia zmiana: 2012-03-13, 18:00)
Zmieniony edytor UV i panel z kilkoma opcjami jak np malowanie obiektami czy jakies loopy typu:
http://ifotos.pl/zobacz/scrinJPG_rxqaase.JPG/
Pewnie jest tego wiecej, ale zasadniczo tego nie uzywam.
Moze bylo to w 10 - nie wiem nie pamietam, moze kazz wie :P
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Blender 2.61 <3

WWZ Najnowsze != najlepsze, przykład - Gothic. Wiem że sprawa z oprogramowaniem ma się trochę inaczej, ale im nowsza wersja maxa tym lepsza maszyna potrzebna by go użyć więc to jest zależne od strony z jakiej na to patrzysz oraz, warto chyba wspomnieć coś co kiedyś pisałem przy okazji kłótni o programach 3D, "Nie soft się liczy, a umiejętności".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie koniecznie. Wszystkie nowe ficzery (w tym i nowy viewport ktory najbardziej mi muli realtimowym ao) mozna wylaczyc. Pierdlisz strasznie sawik. Ja mam starego kompa, a moge sobie robic spokojnie high poly bez zadnej scinki.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Ktora wersja maxa najlepsza
#14 2012-03-14, 00:45(Ostatnia zmiana: 2012-03-14, 00:46)
ludze patrzcie kiedy pytalem
Cytuj
Napisano 2011-09-25 20:31
pytalem o wersje glownie bo niektore third party scripts niedzalaja na vszystkych versjach bo zavsze zmienaja shadery i podobne
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry