Spacer problem 2383 4

O temacie

Autor DeCarD

Zaczęty 11.09.2011 roku

Wyświetleń 2383

Odpowiedzi 4

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy

DeCarD

Spacer problem
2011-09-11, 09:44(Ostatnia zmiana: 2011-09-11, 21:26)
Mam taki problem otóż gdy eksportuje jakis model kerraxem do folderu gothica i otwieram go spacerem to budynki są ucięte.Oto screen :
Jeżeli ktos zna rozwiązanie problemu proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Możliwe że pracujesz na dwóch obiektach (masz rozdzielony budynek na dwie części) a przy eksporcie wybierasz tylko jedną część. Spróbuj zaimportować to do twojego programu do 3D jeżeli będzie tak jak w spacerze to nie wyeksportowałeś całego modelu a jeżeli jest cały to objawił Ci się jeden z miliona bugów spacera.

Aczkolwiek może to być jeszcze jedno być może masz odwrócone face i tekstura jest z drugiej strony. W takim wypadku musisz te face odwrócić w blenderze jest to "W" flip noramals musisz być w edit mode i zaznaczyć face które chcesz odwrócić ja zazwyczaj robię to w textured mode dzięki temu wiem gdzie jest coś skopane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy

DeCarD

Spacer problem
#2 2011-09-11, 15:58(Ostatnia zmiana: 2011-09-11, 15:59)
eksportowane było na pewno dobrze face tez nie są odwrócone.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A model robiony w wingsie?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Wątpliwe bo eksportował kerraxem a nie zwykłym ekportem WIngsa:
Cytuj
otóż gdy eksportuje jaki model kerraxem
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry