Dialog :
INSTANCE DIA_PC_Baran_EXIT(C_INFO)
{
npc = PC_Baran;
nr = 999;
condition = DIA_PC_Baran_EXIT_Condition;
information = DIA_PC_Baran_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_PC_Baran_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_PC_Baran_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================
INSTANCE DIA_PC_Baran_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc = PC_Baran;
nr = 900;
condition = DIA_PC_Baran_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_PC_Baran_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_120;
};
FUNC INT DIA_PC_Baran_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (111, 666);
};
FUNC VOID DIA_PC_Baran_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_PC_Baran_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_PC_Baran_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_PC_Baran_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_PC_Baran_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_PC_Baran_PICKPOCKET_DoIt);
};
FUNC VOID DIA_PC_Baran_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_PC_Baran_PICKPOCKET);
};
FUNC VOID DIA_PC_Baran_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_PC_Baran_PICKPOCKET);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_PC_Baran_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = PC_Baran;
nr = 3;
condition = DIA_PC_Baran_HELLO1_Condition;
information = DIA_PC_Baran_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_PC_Baran_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_PC_Baran_HELLO1_Info()
{
var C_NPC whodie0; whodie0 = Hlp_GetNpc(PO_888_Bullet);
AI_Output (other, self ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś? I co tutaj robisz?
AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_03_02"); //Byłem jednym z ludzi Gomeza. Gdy bariera upadła, uciekłem z Lesterem, niestety wolałem szukac miejsca na własną rękę
AI_Output (other, self ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_15_03"); //Gdzie go zostawiłeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_03_04"); //Na początek szedłem w górę, później była jaskinia, po wyjściu z jaskini byłem niedaleko jeziorka, w pobliżu wieży.
AI_Output (other, self ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_15_05"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_03_06"); //Oczywiście, zabij parę osób, które kiedyś mi podpadły. Na początek Bullet, w kółko chodzi w różne miejsca, jak go zauważysz obserwuj go uważnie, następnie w nocy gdy nie będzie świadków, zabij go.
AI_Output (other, self ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_15_07"); //Lecę go zabic.
AI_StopProcessInfos (self);
if (Npc_IsDead(Bullet)
{ AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_03_08"); //Gratulacje oto twoja nagroda na początek
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 60);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 60);
};
AI_StopProcessInfos (self);
};
Coś zbadziłem, bo nie mam w ogóle wpisu w dzienniku chociaż dodawałem w mattes, no i typek po rozmowie daje mi 60szt. złota zamiast dac mi po wykonaniu zadania ;d