Problem z kompilowaniem postaci 3772 9

O temacie

Autor atdirmaq

Zaczęty 2.09.2011 roku

Wyświetleń 3772

Odpowiedzi 9

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
instance pc_mrotus  (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Mrotus";   
   guild       = GIL_VLK;
   id          = 908;
   voice       = 5;
   flags       = 0;                                                
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 3);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_STRONG;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ITMW_SHORTSWORD1);
   
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Mud, BodyTex_N, ITAR_MIL_L);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 50);
   
   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_PreStart_908;
};
FUNC VOID Rtn_PreStart_908 ()
{   
   TA_Practice_Sword            (6,55,21,00,"NW_CITY_MERCHANT_PATCH_17");
    TA_Practice_Sword           (21,00,05,00,"NW_CITY_MERCHANT_PATCH_45_C");
      TA_Practice_Sword          (05,00,06,55,"NW_CITY_MERCHANT_PATH_36_B");
};


Linijka 40 jest błędna, wyświetla się Redefined identifier : RTN_PRESTART_908(line 40) Widzi ktoś jakiś błąd?
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
oczywiście i to podstawowy...

pierwsza nazwa rutyny musi się nazywać "Start" nie jakieś "PreStart"
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Użyłeś gdzieś takiej samej nazwy RTN_PRESTART_908 a nie mogą być 2 takie same nazwy postaci funkcji itp.

najwyraźniej masz gdzieś 2 takie same nazwy rutyny poszukaj 2 takich kodów

FUNC VOID Rtn_PreStart_908 ()

I jednemu zmień nazwę albo usuń ;)
Cytuj
pierwsza nazwa rutyny musi się nazywać "Start" nie jakieś "PreStart"
oO   oO   oO   oO   oO  ??? oO

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Problem z kompilowaniem postaci
#3 2011-09-02, 18:37(Ostatnia zmiana: 2011-09-02, 18:38)
Redefined idenfier znaczy że coś się powtarza. Spróbuj zmienić nazwę rutyny powinno zadziałać.
Zostałem podwójnie wyprzedzony. :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Rutyna, czy ID?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Rutyna, czy ID?
A błąd wyskoczył przy rutynie czy przy ID ?
trochę logicznego myślenia ;p

Ale jak prasujesz gothic starterem gdzie widzisz jeden błąd tylko to mogą być to oba te błędy ;)

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
A błąd wyskoczył przy rutynie czy przy ID ?
trochę logicznego myślenia ;p

Ale jak prasujesz gothic starterem gdzie widzisz jeden błąd tylko to mogą być to oba te błędy ;)
;d  zmieniłem rutynę i ID i jest cały czas problem, sorry za wpadke, ale to nie ten skrypt :D , to jest ten, prawie identiko.

INSTANCE PC_Spirit(Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Spirit";
   guild       = GIL_VLK;
   id          = 921;
   voice       = 11;
   flags       = Npc_flag_ghost;                                                      
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
      // ------ aivar ------
   aivar[AIV_ToughGuy]          = TRUE;
   aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Murder]      = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Theft]       = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]    = TRUE;
   aivar[AIV_IgnoresArmor]       = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_STRONG;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------   
   CreateInvItems (self, itar_zak,1);
   CreateInvItems (self, itke_zakon,1);
   
   
   
   // ------ Inventory ------

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Bald",Face_N_Normal02, BodyTex_N, ITAR_zak);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0.6);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Mage.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 30);
   
   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_921;
};

FUNC VOID Rtn_Start_921 ()
{   
   TA_Smalltalk      (17,10,10,00,"NW_CITY_WAY_TO_SHIP_18");
   TA_Smalltalk      (10,00,14,30,"NW_CITY_WAY_TO_SHIP_21");
   TA_Sit_Bench       (14,30,15,10,"NW_WAITFOR_SHIP_03");
    TA_Pray_Innos_FP     (15,10,17,10,"NW_CITY_MERCHANT_TEMPLE_IN");                    
};

Błąd ten sam FUNC VOID Rtn_Start_921 ()
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czy to jest takie trudne ??? Rtn_Start_921 jest zajęty przez inną postać. Zmień na jakąś nazwę która na pewno nie była użyta

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_ABC_POLAK_PISAL_TEN_SKRYPT_HAHA_TELETUBIS_921;
};

FUNC VOID Rtn_ABC_POLAK_PISAL_TEN_SKRYPT_HAHA_TELETUBIS_921 ()
{
TA_Smalltalk (17,10,10,00,"NW_CITY_WAY_TO_SHIP_18");
TA_Smalltalk (10,00,14,30,"NW_CITY_WAY_TO_SHIP_21");
TA_Sit_Bench (14,30,15,10,"NW_WAITFOR_SHIP_03");
TA_Pray_Innos_FP (15,10,17,10,"NW_CITY_MERCHANT_TEMPLE_IN");
};

I mogę się o 100 zł założyć ze nie masz tak samo nazwanej jakiejś innej rutyny :D

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Miałem w miarę podobną :p a tak na poważnie przed twoim postem chciałem zmienic nazwę na prestart. Tak czy owak rozwiązałeś problem toteż zasłużyłeś na to coś :P
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Problem z kompilowaniem postaci
#9 2011-09-02, 19:19(Ostatnia zmiana: 2011-09-02, 19:19)
Jakbyś nie zauważył to temat wypadło by napisać w dziale "Błędy podczas reparsowania", ponieważ tamten dział jest przeznaczony na tego typu spam tematy.  :|
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry