Rozmowa z dwoma postaciami jednocześnie 5596 11

O temacie

Autor atdirmaq

Zaczęty 1.09.2011 roku

Wyświetleń 5596

Odpowiedzi 11

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Chodzi mi o to, że rozmawiając z jedną postacią, druga się wcina i prowadzimy rozmowę.
Dałoby radę zrobic coś takiego? A jeżeli tak, to na jakiej postaci mam się wzorowac?:)  W gothica grałem parę lat temu, teraz tylko modding, więc za bardzo nie pamiętam czy były takie dialogi.
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Da się takie coś zrobić na przykład z LeGo... Na czystym G2 nie ma takiej opcji.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Da się takie coś zrobić na przykład z LeGo... Na czystym G2 nie ma takiej opcji.
dobrze jakby ktoś z wprawnych moderów opublikował taką opcję do g1.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
dobrze jakby ktoś z wprawnych moderów opublikował taką opcję do g1.
Na worldofgothic.de ktoś o to pytał. Ale zarówno Lehona jak i Gottfried nie wykazali chęci pisania tego do Gothic 1 (jestem pewien że Lehona nie posiada Gothic 1 nie wiem jak Gottfried).
Swoją drogą jesteś pewien że potrafiłbyś tego użyć? Co prawda jest to łatwiejsze od ikarusa (jeżeli chodzi o trilogi, btw w rozmowie może wziąć udział maksymalnie 256 osób) ale ciągle jest to znacznie trudniejsze od zwykłych skryptów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Piepszenie LeGo to też zwykłe skrypty niczym się nie różnią i podstawowa obsługa tego pakietu ogranicza się do parunastu metod. Ale ten pakiet nie jest bezbłędny nie wiem jak z trilogami ale inne elementy mają pewne bugi.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Piepszenie LeGo to też zwykłe skrypty niczym się nie różnią i podstawowa obsługa tego pakietu ogranicza się do parunastu metod. Ale ten pakiet nie jest bezbłędny nie wiem jak z trilogami ale inne elementy mają pewne bugi.
A zatem twierdzisz że pisanie skryptów z LeGo niczym się nie różni od pisania skryptów bez niego? W swoim poście sam napisałeś że LeGo ma pewne bugi, które będzie ciężej poprawić/ominąć mniej zaawansowanym skrypterom. Zresztą nie wiem czy pamiętasz ale jakiś czas temu w temacie o ikarusie to właśnie pawbuj pytał się prosił o wszystko gotowe. A poza tym nie różni się to tak bardzo? Jak skrypterzy robiący błędy w postaciach/dialogach (gdzie mają dostępne skrypty do porównania błędów) mają napisać coś od zera? Gdzie cała dokumentacja jest w innym języku oraz nie znają prawie wszystkich funkcji (a przecież nie będą czytać dokumentacji bo po co?) odpowiedź jest prosta będzie wielki spam z pytaniami jak nie do ludzi jak ty, Adanos, czy orcworrior przez gg to będą sypać pytaniami na forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Dlatego też najlepiej ludzie nie potrafiący dobrze dialogów i nie znających dobrze składni deadalusa niech się nie biorą za lego/ikarusa a dialog z 3 osobami można zrobić jak w MT.
 

Meldor12

Meldor12

Użytkownicy
posty27
  • Użytkownicy
Da się takie coś zrobić na przykład z LeGo... Na czystym G2 nie ma takiej opcji.
Hmm...Mi się wydaję że jednak jest...Z resztą nie będę przypuszczał.zaraz sprawdzę.
Sprawdziłem i...Trza pobrać leGo :wink:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
czy robisz dla g1 czy dla g2nk? lego było tworzone pod g2nk, nie jestem pewien czy ten skrypt zadziała pod g1.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Rozmowa z dwoma postaciami jednocześnie
#9 2011-09-07, 00:22(Ostatnia zmiana: 2011-09-07, 19:09)
czy robisz dla g1 czy dla g2nk? lego było tworzone pod g2nk, nie jestem pewien czy ten skrypt zadziała pod g1.
To nie zadziała nad G1 ponieważ adresy pamięci są rożne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
 

Meldor12

Meldor12

Użytkownicy
posty27
  • Użytkownicy
Jak wcześniej napisałem...nie ma takiej opcji bez leGo na czystym g2nk możesz zrobić najwyżej aby rozmówcy odwrócili się do jakiejś postaci  :wink:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry