Skeleton Animation -> Shape Morph 2335 0

O temacie

Autor Yubasek

Zaczęty 30.08.2011 roku

Wyświetleń 2335

Odpowiedzi 0

Yubasek

Yubasek

Użytkownicy
posty59
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Mam model zawierający mesh, szkielet i animacje szkieletu. Chciałbym pozbyć się szkieletu, a animacje przekonwertować na morph mesh (ze szkieletu na mesh). Chciałbym, żeby mój mesh animował się tak samo jakby miał szkielet, ale nie przy użyciu kości, ale przy użyciu morph mesh. Czy jest to możliwe? Jeśli tak to powiedzcie jak? (ręczne przesuwanie vertexów raczej nie wchodzi w grę ;)
 
"... Bo wewnątrz mej głowy mam świat obiektowy ..."


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry