Zbroje z G2 do G1 2097 4

O temacie

Autor Sculler

Zaczęty 30.08.2011 roku

Wyświetleń 2097

Odpowiedzi 4

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam chcialbym wstwic wybrane zbroje z G2 do G1 oglądałem troche toturiali ale wszystkie są na temat przenoszenia z G1 do G2 a ja chce na odwrot.


   Proszę o pomoc.
 
some things are meant to be

FraseR
  • Gość
Wystarczy przenieść model, asc i teksturę pancerza oraz stworzyć skrypt.
Robisz tak samo jak w GI.
Zresztą w którejś z tych dwóch paczek powinny być asc pancerzy.
Wcześniej oczywiście zainstaluj GII Mod Development Kit pod GII: NK.

http://worldofgothic.de/dl/download_144.htm
http://worldofgothic.de/dl/download_143.htm
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Zbroje z G2 do G1
#2 2011-08-30, 15:24(Ostatnia zmiana: 2011-08-30, 15:55)
FraseR zapomniałeś o linijce registermesh
nPC otwórz notatnikiem MDS i pomiędzy innymi pancerzami dodaj linijkę registerMesh ("XXX.ASC")Gdzie XXX wstaw nazwę pliku ASC.

@Down dziwne mi bez tego nie działa
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
FraseR zapomniałeś o linijce registermesh
nPC otwórz notatnikiem MDS i pomiędzy innymi pancerzami dodaj linijkę registerMesh ("XXX.ASC")Gdzie XXX wstaw nazwę pliku ASC.
??? nigdy tego nie robiłem za przeniosłem zbroje poszukiwacza i paladyna do G1

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Zbroje z G2 do G1
#4 2011-08-30, 19:03(Ostatnia zmiana: 2011-08-30, 19:19)
A moze ktos wstawic tekstury pancerzy z G2 na hosting bo nie moge znalezc a w tych linkach co Frasser podales jest tylko .asc

I nie mam G2
 
some things are meant to be


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry