Expected "}" 2487 3

O temacie

Autor pixxel

Zaczęty 24.08.2011 roku

Wyświetleń 2487

Odpowiedzi 3

pixxel

pixxel

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

pixxel

Expected "}"
2011-08-24, 20:48(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 20:49)
Błąd jest w lini w której jest regeneracja many, nie wiem w czym tkwi problem...

CONST STRING TXT_TALENTS [NPC_TALENT_MAX] =
{
"", //NPC_TALENT_UNKNOWN = 0;
"Br. jednoręczna", //NPC_TALENT_1H = 1;
"Br. dwuręczna", //NPC_TALENT_2H = 2;
"Łuki", //NPC_TALENT_BOW = 3;
"Kusze", //NPC_TALENT_CROSSBOW = 4;
"Włamywanie się", //NPC_TALENT_PICKLOCK = 5; //wird jetzt per DEX geregelt UND es gibt nur noch Level 0 und 1 (nicht mehr 2)
"", //altes Pickpocket aus Gothic 1 - NICHT benutzen! Bleibt als Relikt im Code = 6;
"Magia", //NPC_TALENT_MAGE = 7; // Magiekreis
"Skradanie się", //NPC_TALENT_SNEAK = 8;
"Regeneracja: HP", //NPC_TALENT_REGENERATE = 9;
"Mistrz Ognia", //NPC_TALENT_FIREMASTER = 10;
"Akrobatyka", //NPC_TALENT_ACROBAT = 11;
"Kradzież kiesz.", //NPC_TALENT_PICKPOCKET = 12; //NEUES Pickpocket
"Kowalstwo", //NPC_TALENT_SMITH = 13;
"Tworzenie run", //NPC_TALENT_RUNES = 14;
"Alchemia", //NPC_TALENT_ALCHEMY = 15;
"Zbieranie trofeów", //NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY = 16;
"Czytanie w obcym języku", //NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE = 17;
"Zdolność ognika", //NPC_TALENT_WISPDETECTOR = 18;
"", //NPC_TALENT_C = 19;
"", //NPC_TALENT_D = 20;
"" //NPC_TALENT_E = 21;
"Regeneracja Many", //NPC_TALENT_MANAREGENERATE = 22;
};
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ponieważ nie dałeś przycinka kawałek wyżej po "" daj przecinek i usuń go po regeneracji many.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

pixxel

pixxel

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Ponieważ nie dałeś przycinka kawałek wyżej po "" daj przecinek i usuń go po regeneracji many.
dzięki  :roll:  pomoglo
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A ja się spytam z innej beczki po co zostawiasz te wolne miejsca? Jak byś dodał tą umiejętność do okna statystyk to może by tak że nie będzie tego widać. A jak dasz tą umiejętność w miejsce tych jednej z tych trzech masz pewność że będzie ona widoczna.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry