Problem ze spacerem 5251 19

O temacie

Autor Sculler

Zaczęty 24.08.2011 roku

Wyświetleń 5251

Odpowiedzi 19

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Problem ze spacerem
2011-08-24, 17:46(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 17:49)
Mam problem ze spacerem do gothic 1 otoz zrobilem tak jak w tym toturialu link tylko że zamiast ławki dałem skrzynie i nie brałem beczek (chciałem sprawdzić czy ze skrzynią będzie działać) ale to szczegoł problem tkwi w zapisywaniu otoz gdy zapisuje na world-01.zen potem zmieniam nazwe orginalu i zamieniam world-01.zen na world.zen i wlaczam gothic przez  gothicstarted to wlacza mi sie gra bez zmian.

Prosze o pomoc

PS: jestem w tym zielony
 
some things are meant to be

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
o ile sie niemyle ale moge sie mylić musisz zrobić paczke z modem
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
A jak ją zrobić i co zrobic zeby dzialala?
 
some things are meant to be

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
UP :facepalm:
Uruchamiaj z zaznaczoną opcją parse scripte.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

Problem ze spacerem
#4 2011-08-24, 18:00(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 18:02)
nie zamieniasz tego pliku tylko wsadzasz pod taką samą nazwą w gothic/work/data/worlds i tam wsadź i pod żadnym pozorem nie podmieniaj tamtego pliku ZEN poza tym musisz zmienić nazwe pliku który się znajduje w gothic/data tam będzie taka nazwa pliku worlds.vdf zamieniasz na worlds.vdf.disable i już masz
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Nie za bardzo wiem ocb więc podam Ci linka do toturiala z którym pracowałem link na końcu filmu autor opisuje jak zapisywac prace w spacerze i tak samo zrobilem ale cos nie dziala.
 
some things are meant to be

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
A zmieniłeś plik world.fdv na World.disabled ???
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zrób macros i będzie fajnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Problem ze spacerem
#8 2011-08-24, 18:43(Ostatnia zmiana: 2011-08-25, 09:50)
bylo world.vdf a zmienilem na world.vdf.disabled

A jak właczyć tą opcje parse scripte?
 
some things are meant to be

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Problem ze spacerem
#9 2011-08-24, 19:47(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 19:47)
jak uruchamiasz grę przez gothic starter po lej stronie masz tak:
Spiel Starten,
Editor Starten,
Skripte Parsen (tak to to, włączasz to [chyba umiesz :lol2: ]).
I nie dubluj postów.
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Gdy włączam gothic przez gothic starter to po lewej stronie jest tylko gothic i Vorlage für MOD-INI .
 
some things are meant to be

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Phuu walło mi się :lol2:  po prawej.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
jak uruchamiasz grę przez gothic starter po lej stronie masz tak:
Spiel Starten,
Editor Starten,
Skripte Parsen (tak to to, włączasz to [chyba umiesz :lol2: ]).
I nie dubluj postów.
Edeksumo on dopiero zaczyna pewne rzeczy oczywiste dla mnie dla ciebie i wielu innych dla niego są problemem i nie ma co się z tego śmiać zapomniał wół jak cielęciem był?


nPC polecam ci przeczytać parę tutoriali (oto lista) ponieważ takie sprawy jak zrobić paczkę czy dodać świat do gry (tego nie jestem na 100% pewien) są opisane. Tutoriale są napisane przez użytkowników tego forum więc nie powinieneś mieć większych problemów z ich zrozumieniem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Problem ze spacerem
#13 2011-08-24, 19:52(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 19:54)
Ok dzieki poszukam czegos.

Tam jest tylko "PLAY THE GAME"
 
some things are meant to be

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Problem ze spacerem
#14 2011-08-24, 20:04(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 20:06)
Tutaj masz screen z opisanymi funkcjami gothicstartera
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Problem ze spacerem
#15 2011-08-24, 20:14(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 20:15)
Tu sa moje screany czy ty tez masz takie funkcje?  a link
 
some things are meant to be

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Problem ze spacerem
#16 2011-08-24, 20:15(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 20:16)
Sawik geniuszu :lol2:  że Ci się chce takie gówna robić XD z tego co widzę @nPC używasz innego gothic startera. Używaj gothicStarter_mod.exe a nie gothic starter.
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Problem ze spacerem
#17 2011-08-24, 20:17(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 20:18)
Mam i ten screan ale mam cos nie tak albo to w innym jezyku link.
 
some things are meant to be

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nom masz po angielsku ale pozycje dalej są te same (czyli teraz zaznaczasz: Reparse Scripts).
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Ok juz wszystko dziala. Dzieki za odpowiedzi
 
some things are meant to be


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry