Powiększenie NPCa 3470 5

O temacie

Autor heniu

Zaczęty 8.08.2011 roku

Wyświetleń 3470

Odpowiedzi 5

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy

heniu

Powiększenie NPCa
2011-08-09, 00:54(Ostatnia zmiana: 2011-08-09, 11:16)
Siema, pracuje w Gothic 1 i chce by mój npc, a raczej zwierzę na skrypcie człowieka, i chce by było trochę większe, gdzie dopisać by te zwierze było duże?
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

FraseR
  • Gość
Mdl_SetModelScale (self, x, y, z) ;
self- instancja zmienianej postaci
x,y,z -długość, wysokość i szerokość. Do każdego argumentu dajemy liczbę zmiennoprzecinkową. np, jeśli damy 0.5 postać będzie dwa razy mniejsza, a gdy 2.0, będzie dwa razy większa
 

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy
A to w pliku npcta? I czy w (self, x, y, z) ; Self, mam zostwić, czy napisać instancje tego npc??
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zamiast self dajesz instancje twojego npceta.
A dajesz to w okolicach visual chyba.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy

heniu

Powiększenie NPCa
#4 2011-08-09, 14:48(Ostatnia zmiana: 2011-08-09, 15:29)
Dobra, lock.

Edit : Albo i nie lock, zrobiłem sobie dialogi do rozmowy, wszystko ładnie działa, więc zrobiłem dubbing nazwałem go tak jak dialogi, wrzucam do folderu Speech, no więc rozmawiam z moim kochanym zwierzakiem a on tylko tekstem gada, dubbingu ani słychu, dlaczego?
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Może do nazwy plików z dubingiem wkradł się mały błędzik.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry