MDSy overlay dla orków. Gdzie są? 2308 0

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 8.08.2011 roku

Wyświetleń 2308

Odpowiedzi 0

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

MDSy overlay dla orków. Gdzie są?
2011-08-08, 23:41(Ostatnia zmiana: 2011-08-09, 01:00)
Mam problem, mianowicie zrobiłem nową animację dla orków wszystko ładnie pięknie wiem jak ją dodać wiem gdzie ją dodać ale nie wiem gdzie jest overlaymds dla orków jedyny jaki znalazłem to overlay do pochodni no ale to raczej nie to :lol2: .

Sowicie wynagrodzę propsami (powiedzmy 3 :P) każdego kto powie mi gdzie one są (liczy się tylko jeżeli MDSy rzeczywiście tam będą).

Animacje orków mam już wypakowane ale nie am tam overlaymds. Jest to błąd czy może są one w innym miejscu?



EDIT: Niech będzie błogosławiony Sulejman :D  uświadomił mnie że orkowie nie mają overlaymds (z wyjątkiem tego do pochodni) jeżeli wprowadził mnie w błąd poprawcie go jeżeli nie temat można zamknąć a nawet usunąć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry