Wrong type 2541 2

O temacie

Autor Lord sklilen

Zaczęty 3.08.2011 roku

Wyświetleń 2541

Odpowiedzi 2

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy

Lord sklilen

Wrong type
2011-08-03, 10:52(Ostatnia zmiana: 2011-08-03, 12:35)
Robić dialogi do npc Ten którego tu mam ma 800 linijek więc wszystkiego wam nie pokarze ale tylko ten wycinek w którym jest błąd. Błąd wygląda tak :


U:PAR \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_SLD_3023_COEN.D Wrong type: DIA_SLD_3023_COEN_ATAK

Adialog w którym jest błąd wygląda tak:

//*********************************************************************
// ATAK
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_sld_3023_Coen_narada  (C_INFO)
{
npc         = sld_3023_Coen;
nr          = 9;
condition   = DIA_sld_3023_Coen_NARADA_Condition;
information = DIA_sld_3023_Coen_NARADA_Info;
permanent   = true;
description = No i co teraz??;
};

FUNC INT DIA_sld_3023_Coen_NARADA_Condition()
{ if Hlp_STRCMP(Npc_GetNearestWP(self),KAER_MORHEN_0)
&& (Npc_knowsInfo(other, DIA_sld_3023_Coen_poprzemowie))
&& (Npc_IsDead(BDT_3158_NILF))
&& (Npc_IsDead(BDT_3157_NILF))
&& (Npc_IsDead(BDT_3156_NILF))
&& przedwalka == 0
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_sld_3023_Coen_NARADA_info()
{
AI_Output (self,other,DIA_sld_3023_Coen_NARADA_15_00); //No i co teraz?? Posłowie nie żyją, a Nilfgard jak się dowie że ich zabiliśmy to przyjdą posiłki i nas zmiażdżą.
AI_Output (self,other,DIA_sld_3023_Coen_NARADA_15_01); //Masz jakiś pomysł co możemy teraz zrobić?? Będziemy tu czekać do usranej śmierci??

Info_ClearChoices (DIA_Sld_3023_Coen_narada);
Info_AddChoice (DIA_Sld_3023_Coen_NARADA,Najleprzą obroną jest atak,DIA_SLD_3023_Coen_atak);
Info_AddChoice (DIA_Sld_3023_Coen_narada,Nic mi nie przychodzi do głowy,DIA_SLD_3023_Coen_narada_koniec);
};

FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_05_00); //Najleprzą obroną jest atak. Zaatakujmy ich a zyskamy przynajmniej zaskoczenie.
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_05_01); //Zatakujmy ich teraz. Gdyby się nam udało i zajelibyśmy plażę to posiłki prędko nie przyjdą i może wszyscy o tym zapomną. Nawet gdzyby przyjechały, to bylibyśmy już przygotowani.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_05_02); //Może i masz rację...
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_05_03); //Ale jak powinniśmy ich zaatakować??

Info_ClearChoices(DIA_Sld_3023_Coen_atak);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak,Zaatakujmy ich od frontu., DIA_Sld_3023_Coen_atak_front);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak,Zaatakujmy nilfgard z dwuch stron od plaży i od frontu.,  DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak,Nie mam pojęcia., DIA_Sld_3023_Coen_atak_koniec);
};

FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_narada_koniec ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_narada_koniec_05_00); //Nic mi nie przychodzi do głowy.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_narada_koniec_05_01); //Trudno może później coś wymyślisz. Pogadam jeszcze z Letho, Vratimirem i Chireadanem. Może oni mają jakieś pomysły.
AI_StopProcessInfos(self);
};


//// [color=#FF0000]dalej nie ma błędu[/color]

//// atak//// atak//// atak//// atak//// atak




FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_front ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_05_00); //Zaatakujmy ich od frontu.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_05_01); //Damy radę?? Nilfgardczycy mają przewagę liczebną.
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_05_01); //Uda się, zobaczysz.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_05_01); //Teraz atakujemy??
Info_ClearChoices(DIA_Sld_3023_Coen_atak_front);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak_front,A na co mamy czekać?? Na nilfgardzkie posiłki??, DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_atak);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak_front,Jeszcze chwilę poczekajmy. Niech wszyscy się przygotują, DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_koniec);
};

FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_05_00); //Zaatakujmy nilfgard z dwóch stron, od plaży i od frontu.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_05_01); //Pomysł nie jest zły. Kiedy wcielimy nasz plan w życie??
Info_ClearChoices(DIA_Sld_3023_Coen_atak_front);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak_front,Teraz zanim nilfgardczycy się do końca rozpakują, DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_atak);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak_front,Jeszcze nie teraz. Muszę się przygotować., DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_koniec);

};

FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_koniec ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_koniec_05_00); //Nie mam pojęcia.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_koniec_05_01); //Hmm trudno pogadam z Letho on się zna na walce i planowaniu. Byłby dobrym dowódcą.
AI_StopProcessInfos(self);
};




//// front//// front//// front//// front//// front//// front




FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_atak ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_atak_05_00); //A na co mamy czekać?? Na nilfgardzkie posiłki??
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_atak_05_01); //Przekonałeś mnie.
AI_TurnToNpc(self, SLD_3021_Straznik);
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_atak_05_02); //Chłopaki za mną pokarzemy nilfgardowi że wiedźmini potrafią nieludzko dokopać. Wszyscy za mną.
przedwalka == 1;
Npc_ExchangeRoutine(self ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3029_Letho ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3031_Vratimir ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3028_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3029_Letho ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3031_Vratimir ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3033_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3034_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3035_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3036_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3037_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3038_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3020_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3021_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3024_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3025_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3026_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3027_Wiedzmin ,ATAKZ);
AI_StopProcessInfos(self);

};

FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_koniec ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_koniec_05_00); //Jeszcze nie teraz. Muszę się przygotować.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_front_koniec_05_01); //No dobrze, ale nie długo wruszamy więc się pośpiesz.
AI_StopProcessInfos(self);
};



//// plaża//// plaża//// plaża//// plaża//// plaża//// plaża




FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_05_00); //Teraz zanim nilfgardczycy się do końca rozpakują.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_05_01); //Przekonałeś mnie. W takim razie trzeba się rozdzielić na dwie grupy. Ja poprowadzę frontowy szturm, natomiast Letho podejdzie ich od plaży. A ty którędy chcesz iść?

Info_ClearChoices(DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront,Z tobą od frontu., DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Coen);
Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront,Z Letho od strony plaży., DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Letho);

};

FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_koniec ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_koniec_05_00); //Jeszcze nie teraz. Muszę się przygotować.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_koniec_05_01); //No dobrze, ale nie długo wruszamy więc się pośpiesz.
AI_StopProcessInfos(self);
};


//// z kim??//// z kim??//// z kim??//// z kim??//// z kim??//// z kim??


FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Coen ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_coen_05_00); //Z tobą od frontu.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_coen_05_01); //No to do dzieła. W takim razie Chireadan dołączy do mnie, a Vratimir do Letho.
AI_TurnToNpc(self, SLD_3021_Straznik);
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_coen_05_02); //Pokarzemy nilfgardowi że wiedźmini potrafią nieludzko dokopać. Rozdzielamy się na dwie grupy. Grupa Letho atakuje nilfgard od strony plaży, druga, moja atakuję od frontu z lasku. Do dzieła!

przedwalka == 1;
Npc_ExchangeRoutine(self ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3032_Chireadan ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3029_Letho ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3031_Vratimir ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3028_Wiedzmin ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3033_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3034_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3035_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3036_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3037_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3038_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3020_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3021_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3024_Straznik ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3025_Straznik ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3026_Straznik ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3027_Wiedzmin ,ATAKBEZ);
AI_StopProcessInfos(self);

};

FUNC VOID DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Letho ()
{
AI_Output (other,self,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Letho_05_00); //Z Letho od strony plaży.
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Letho_05_01); //No to do dzieła. W takim razie Chireadan i Vratimir dołączą do mnie.
AI_TurnToNpc(self, SLD_3021_Straznik);
AI_Output (self,other,DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Letho_05_02); //Pokarzemy nilfgardowi że wiedźmini potrafią nieludzko dokopać. Rozdzielamy się na dwie grupy. Grupa Letho atakuje nilfgard od strony plaży, druga, moja atakuję od frontu z lasku. Do dzieła!


przedwalka == 1;
Npc_ExchangeRoutine(self ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3032_Chireadan ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3029_Letho ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3031_Vratimir ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3028_Wiedzmin ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3033_Wiedzmin ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3034_Wiedzmin ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3035_Wiedzmin ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3036_Wiedzmin ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3037_Wiedzmin ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3038_Wiedzmin ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3020_Straznik ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3021_Straznik ,ATAKBEZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3024_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3025_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3026_Straznik ,ATAKZ);
Npc_ExchangeRoutine(SLD_3027_Wiedzmin ,ATAKZ);
AI_StopProcessInfos(self);

};

Trochę to długie ale gdzieś jest błąd. Przeszukałem całość ale nic nie znalazłem. Błąd powinin być na początku tekstu.

Tak w ogóle to dopuszczalne jest w gothicu 2nk aby w jednym wyborze był drugi wybór tak jak ja mam w tekście??
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dlaczego nie ma instancji tego drugiego dialogu ??? czyi tego "wstępu" ??
Zdaje mi się ze w Choices wpisujesz instancje dialogu a ty nawet nie masz tego dialogu. Zrobiłeś tylko nic nie znaczącą funkcje.

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy

Lord sklilen

Wrong type
#2 2011-08-04, 12:11(Ostatnia zmiana: 2011-08-04, 12:11)
Wg mnie nie potrzebny jest  wstęp do tego ponieważ już wszystko chodzi i trzeba było zamiast np DIA_sld_3023_coen_atak_plazafront_atak to trzeba było zamienić tą końcówkę w tej pierwszej części addchoices z "atak_plazafront_atak" na "narada"
{
        AI_Output (other,self,"DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_05_00"); //Teraz zanim nilfgardczycy się do końca rozpakują.
        AI_Output (self,other,"DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_05_01"); //Przekonałeś mnie. W takim razie trzeba się rozdzielić na dwie grupy. Ja poprowadzę frontowy szturm, natomiast Letho podejdzie ich od plaży. A ty którędy chcesz iść?
        Info_ClearChoices(DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront);
        Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront,"Z tobą od frontu.", DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Coen);
        Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront,"Z Letho od strony plaży.", DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Letho);      
 
};

powinno wyglądać tak:

{
        AI_Output (other,self,"DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_05_00"); //Teraz zanim nilfgardczycy się do końca rozpakują.
        AI_Output (self,other,"DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_05_01"); //Przekonałeś mnie. W takim razie trzeba się rozdzielić na dwie grupy. Ja poprowadzę frontowy szturm, natomiast Letho podejdzie ich od plaży. A ty którędy chcesz iść?
        Info_ClearChoices(DIA_Sld_3023_narada);
        Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_narada,"Z tobą od frontu.", DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Coen);
        Info_AddChoice(DIA_Sld_3023_Coen_narada,"Z Letho od strony plaży.", DIA_Sld_3023_Coen_atak_plazafront_atak_Letho);      
 
};


Temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry