Miecz runiczny 3019 3

O temacie

Autor wykonywalny

Zaczęty 13.07.2011 roku

Wyświetleń 3019

Odpowiedzi 3

wykonywalny

wykonywalny

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

wykonywalny

Miecz runiczny
2011-07-13, 23:05(Ostatnia zmiana: 2011-07-14, 11:23)
Jak w temacie mógłby ktoś podać przykładowy skrypt ??
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Skryptu nie podam (bo jeszcze nie napisałem xD) ale wiem ze dziala to na podstawie zmiennej i ifow lub random wiec mam nadzieje ze sobie poradzisz nie jest to az tak trudne ale wymaga chociaz podstawowej wiedzy o skryptach (mam nadzieje ze wiesz co to zmienna a co to random czy stala)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Miecz runiczny
#2 2011-07-13, 23:21(Ostatnia zmiana: 2011-07-13, 23:23)
 

wykonywalny

wykonywalny

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Zmienna stała i random ?!
Niestety nie znam się za bardzo, ale potrafię zedytować istniejący skrypt.
Dzięki za wszystko:)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry