Stała godzina początkowa 2510 2

O temacie

Autor Antitraxx

Zaczęty 11.07.2011 roku

Wyświetleń 2510

Odpowiedzi 2

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Jak ustawić godzinę startową tak, aby nawet po wprowadzeniu zmian i próbie zmienienia jej w grze kodem, godzina była nadal ta sama?

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Stała godzina początkowa
#1 2011-07-12, 12:22(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 12:22)
Nie jestem pewny ale chyba można funkcją
wld_gettime(hh,mm);
zmieniać godzinę a żeby nie można było zmienić jej kodem to proponuje zrobić tic_tock`a i tam zmieniać godzinę

najpierw zrobić 2 zmienne globalne
w tic-tock`u do nich dodawać po jednej minucie jak dojdzie 60 to zrób if`a ze by kasowało minuty na zero a do godziny oddawało jeden wtedy kodem nikt nie zmieni godziny. :D

Ale moim zdaniem to jest głupota ponieważ przy zmianie godziny za każdym razem są sprawdzane rutyny npc i rutyny pochodni. Co trwa dość długo więc co określony czas w tic-tock`u będzie nam spadało do 2 fps xD


funkcji zmiany godziny też nie jestem pewny sprawdź w startup.d z G2 bo czas w koloni był zmieniany na wieczór.

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Dla mnie to nie jest głupota :P A co do tick-tocka, to raczej nie ma sensu z tego co widzę :P


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry