"FUNC" i ";" 3660 7

O temacie

Autor LordKielbasian

Zaczęty 10.07.2011 roku

Wyświetleń 3660

Odpowiedzi 7

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
Stworzylem swoje dialogi na podstawie tego z youtube modowanie od a do z i wyskakuja mi bledy ze "FUNC" nie moze odczytac czy cos takiego i w miejscu gdzie jest srednik pokazuje ze nie ma srednika dla tego przykladu : return FALSE; czy nie ma tu srednika?POMOCY?!!??!!??!!??!!??!!??
 

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy

krupam

"FUNC" i ";"
#1 2011-07-10, 18:35(Ostatnia zmiana: 2011-07-10, 18:35)
:facepalm:  
Pokaż skrypt...
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zapomniany średnik powinien być zawsze linijkę wyżej niż jest błąd. A i niestety Adanos nie obdarzył mnie mocą i nie znam całego kodu :D  pokaż cały to się zobaczy co źle.

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_282828_Kastor_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_282828_Kastor;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_SLD_282828_Kastor_EXIT_Condition;
   information = DIA_SLD_282828_Kastor_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_282828_Kastor_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_282828_Kastor_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_282828_Kastor_Hello   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_282828_Kastor;
   nr          = 4;
   condition   = DIA_SLD_282828_Kastor_Hello_Condition;
   information = DIA_SLD_282828_Kastor_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_SLD_282828_Kastor_Hello_Condition()
{
   return FALSE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_282828_Kastor_Hello_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_282828_Kastor_Hello_15_00"); //Kim jesteś?
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_282828_Kastor_Hello_01_01"); //Przybywam z kontynentu. Tam właśnie mam obóz gońców leśnych których jestem przywódcą.
   
   
};


//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie  (C_INFO)
{
   npc         = SLD_282828_Kastor;
   nr          = 4;
   condition   = DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_Condition;
   information = DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_Joe_Hallo_Condition()
{   
   if Npc_IsInState (self, ZS_Talk)
   {
      return TRUE;
   };
};
FUNC VOID DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie))
{
   return FALSE;            TO TA LINIJKA
};

FUNC VOID DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_Info()
{
   AI_Output (other ,self ,"DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_15_00"); //Mogę coś dla ciebie zrobić?
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_02_01"); //Tak możesz przynieść mi piwo a będę wdzięczny.Nie mogę zejść ze straży nawet na sekundę ponieważ czekam na kumpla z Khorinis.
   AI_Output (other ,self ,"DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_15_02"); //Mogę Ci je przynieść.

   Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Kastor stoi na straży i chce piwa.");
};

//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_282828_Kastor_piwko  (C_INFO)
{
   npc         = SLD_282828_Kastor;
   nr          = 4;
   condition   = DIA_SLD_282828_Kastor_piwko_Condition;
   information = DIA_SLD_282828_Kastor_piwko_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_SLD_282828_Kastor_piwko_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_282828_Kastor_piwko))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)
{
   return FALSE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_282828_Kastor_piwko_Info()
{
   AI_Output (other ,self ,"DIA_SLD_282828_Kastor_piwko_15_00"); //Mam piwo!
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_282828_Kastor_piwko_02_01"); //O matko nareszcie coś do picia!
   AI_Output (other ,self ,"DIA_SLD_282828_Kastor_piwko_15_02"); //Weż te 50 złotych monet w nagrodę!

   B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
   CreateInvItems (self, itmi_gold, 50);
   Createinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Dałem Kastorowi piwo.");
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_SUCCESS);
};

przy bledzie pisze to ta linijka!
a i jeszcze jedno najpierw z tym srednikiem sie pokazuje a potem jak usunalem ta linijke to pokazalo sie FUNC
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

"FUNC" i ";"
#4 2011-07-10, 19:57(Ostatnia zmiana: 2011-07-10, 19:58)
FUNC VOID DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie))
{
return FALSE; TO TA LINIJKA
};

Zgubiłeś chyba jedną klamrę ? :)  bo otwierasz If`a i Func`je a zamykasz tylko jedno powinno być ;)
FUNC VOID DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_282828_Kastor_Zadanie))
{
return FALSE;
};
};

Powodzenia w dalszych pracach.

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
a ktory jest prawidlowy ten 2 czy ten 1?
 :pokerface:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A zobacz w którym są 4 klamry napisałem w czym jest błąd więc jak byś czytał ze zrozumieniem to byś potem nie zadawał pytań ;p

Dla pewności napisze ci że to ten drugi.

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
nie dziala dalej jakis blad "(" :(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry