Niesamowicie długi czas parsowania 3251 4

O temacie

Autor Bezi500

Zaczęty 7.07.2011 roku

Wyświetleń 3251

Odpowiedzi 4

Bezi500

Bezi500

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Prosze pomóżcie!
Włączam sobie reparsowanie skryptów, Gothic.src i czekam, czekam, czekam. A tu się normalnie cały czas reparsuje i nie chce się skończyć. Wyłączyłem nawet połączenie z internetem, system antywirusowy, zapory (Pc tools FIrewall), ale za cholere nie przepuści. Można coś zrobić, żeby mi się w końcu zreparsowały te skrypty? Jakby co to to jest Spacer 1.41 do G1.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak masz mało ramu to to trochę może zająć, jeśli masz więcej ramu np. 2GB :D  to spróbuj przeinstalować Spacera jest na wogu w download.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
albo przeinstaluj g1 :lol:  

Cytuj
Jeżeli w mojej wypowiedzi nie ma żadnych polskich znaków znaczy to iż piszę ze szkoły. Po powrocie do domu błędy zostaną poprawione.

Są wakacje :lol2:  :lol:
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
Ile razy już reparsowałeś skrypty? Ja jak reparsowałem i nie usuwałem pliki gothic.dat to z każdym naprawianiem skryptów było coraz dłużej. spróbuj włączyć spacera i przenieść a nie usunąć plik gothic.dat z folderu work_/data/scripts/_compiled do jakiegoś innego np na pulpit. Tak jest w g2nk więc może nie pujść na g1 ale jednak myślę że pujdzie. Jak byś czegoś nie zrozumiał to napisz a wszystko ci wytłumaczę tak łopatologicznie.:blink:
 

Meldor12

Meldor12

Użytkownicy
posty27
  • Użytkownicy
hmm... brat cioteczny ma podobny problem repasuje się bez końca... niestety na tą przypadłość może nie być lekarstwa
jak powiedzieli koledzy wyżej przeinstaluj spacera gothicka i wtedy spróbuj jeśli problem występuje nadal mam kilka programów do startowania spacera jednak najpierw napisz jaki posiadasz zestaw do modowania.

Ile razy już reparsowałeś skrypty? Ja jak reparsowałem i nie usuwałem pliki gothic.dat to z każdym naprawianiem skryptów było coraz dłużej. spróbuj włączyć spacera i przenieść a nie usunąć plik gothic.dat z folderu work_/data/scripts/_compiled do jakiegoś innego np na pulpit. Tak jest w g2nk więc może nie pujść na g1 ale jednak myślę że pujdzie. Jak byś czegoś nie zrozumiał to napisz a wszystko ci wytłumaczę tak łopatologicznie.:blink:
pomyliłeś pliki gothic.dat nie ma nic wspólnego z repasowaniem skryptów  :wink:

nie pisz double postów, używaj opcji edit :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry