Jak wstawić gdzieś zwierze? ? ? 1989 5

O temacie

Autor icefox3

Zaczęty 4.07.2011 roku

Wyświetleń 1989

Odpowiedzi 5

icefox3

icefox3

Użytkownicy
posty30
Propsy5
  • Użytkownicy

icefox3

Jak wstawić gdzieś zwierze? ? ?
2011-07-04, 15:20(Ostatnia zmiana: 2011-07-04, 15:38)
(szukałem takiego tematu i znalazłem.. lecz z tamtąd nic sie niedowiedziałem, a temat już zamknięty)
więc jak wstawić gdzieś jakieś zwierze... ?
czytałem poradniki i nic niewiem.. jestem zielony..

wiem że tylko w spacerze jakoś sie daje..

prosze.. pomużcie...

(pisze o g2 nk)
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Z tego co pamiętam musisz wpisać w pliku startup w odpowiednim miejscu instancje tego potwora i dodać w jakim waypoincie ma stać.
 

icefox3

icefox3

Użytkownicy
posty30
Propsy5
  • Użytkownicy
"Z tego co pamiętam musisz wpisać w pliku startup w odpowiednim miejscu instancje tego potwora i dodać w jakim waypoincie ma stać."

no dobra ale gdzie jest startup i co to jest instancje i jak wybrać weypointa?
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka

Godefroy93
Rzeka

Jak wstawić gdzieś zwierze? ? ?
#3 2011-07-04, 15:55(Ostatnia zmiana: 2011-07-04, 15:57)
Startup jest w work, data, scripts, content i story
Nazwa stworka i miejsca gdzie on sobie przebywa są oznaczone przykładowo

Wld_InsertNpc (Wolf //nazwa stworka, NW_TAVERNE_TROLLAREA_MONSTER_04_01 //waypoint); A waypointy to takie czerwone znaczki, które są w spacerze. Są oznaczone nazwą np. NW_TAVERNE_IN_07

Wld_InsertNpc    (VLK_4303_Addon_Erol//Instance Npc ,   NW_TAVERNE_IN_07);
 Ten waypoint oznacza miejsce, gdzie siedzi sobie Erol. Niedaleko tawerny pod tym mostem.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Plik startup.d jest w folderze Story (ścieżka Scripts->Content).
Przykładowa linijka z tego pliku:
Wld_InsertNpc (Wolf, "ADW_CANYON_PATH_TO_LIBRARY_37");A teraz krótkie wytłumaczenie:

Wld_InsertNpcTo ma być na początku każdej linijki wstawiającej npc.

WolfTo instancja potwora. W skryptach potworów możesz znaleźć inne instancje.

"ADW_CANYON_PATH_TO_LIBRARY_37"To jest waypoint. Możesz je zobaczyć poprzez opcję Toggle Waynet w Spacerze.

Musisz wpisać przywołującą linijkę w odpowiedniej funkcji w skrypcie, która nazywa się tak samo jak obszar.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
czytałem poradniki i nic niewiem.. jestem zielony..

W takim razie zacznij od czegos prostszego. Jak nadal nie rozumiesz to albo masz 10 lat albo jesteś ułomny. Tyle z mojej strony.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry