[Pytanie] Paczka 2674 3

O temacie

Autor Icer

Zaczęty 27.06.2011 roku

Wyświetleń 2674

Odpowiedzi 3

Icer

Icer

Użytkownicy
posty44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie - gdy zreparsuję skrypty i do mojego vdf wrzucę skrypty z Scripts/_compiled oraz wymagane modele itd, to te  przedmioty będą działać u kolegi na czystym G2NK ?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Na czystym(w sensie,że bez zainstalowanego G2MDK/GMDK)jak zrobiłeś z tego paczkę z modem i twój kolega uruchomi go przez playerkit/gothic_starter to powinno działać.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Icer

Icer

Użytkownicy
posty44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
ja NIE ROBIĘ paczki z modem... Napisałem, czy jeśli po sparsowaniu skryptów kolega wrzuci moje pliki z  scripts/_compiled do swojego scripts/_compiled i wrzuci mojego vdf'a z  meshami i teksturami to przedmioty będą działać?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W czystym G2NK chyba nawet nie ma scripts/_compiled, instalka GMDK wypakowuje je z paczek *.VDFS wiec nie wiem jak to tam wrzuci. Łatwiej będzie zrobić paczkę z modem jak podpowiadał Graveir.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry