unreal development kit 5106 5

O temacie

Autor armageddon23

Zaczęty 22.06.2011 roku

Wyświetleń 5106

Odpowiedzi 5

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
witam i przepraszam że tu wstawiłem ten temat ale nie wiedziałem gdzie wstawić :(

otóż chcę zrobić grę i ściągnąłem unreal development kit(udk) i zainstalowałem , potem jak chciałem włączyć edytor map to nie mogę bo nie wiem gdzie jest ikonka do włączania  ;/ reinstal nie pomógł , proszę o pomoc! :(

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

unreal development kit
#1 2011-06-22, 16:35(Ostatnia zmiana: 2011-06-22, 16:36)
Przeniosłem temat.

Na Starcie nie ma? Albo tam gdzie zainstalowałeś...

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Wpisz w wyszukiwarce menu start UDK albo unreal development kit
A, i życzę powodzenia w robieniu gry, przecie to takie proste zrobić w miarę sensowną grę samemu albo z kumplami.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie wiem czy Unreal ma takie opcje jeżeli jest na takiej samej zasadzie jak Irrlicht to dostałeś sam kod źródłowy kodu i może trochę tutków i demonstracji silnika w użyciu patrząc jednak na te 902mb (?) to trochę za dużo na tylko to zakładam żeby odnaleźć te opcje musisz udać się do dokumentacji.
A czy przy instalacji wybrałeś pełna instalację ? Możliwe że tak jak z GMDK możesz wybrać składniki jakie chcesz by zostały zainstalowane.

Tak z innej beczki
Spoiler
Karol powinien wiedzieć tak zachwala ten silnik że myślałem że się nim chociaż trochę bawił i coś tam obczaił.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
A, i życzę powodzenia w robieniu gry, przecie to takie proste zrobić w miarę sensowną grę samemu albo z kumplami.
Spoiler
Nawet jeśli gry nie zrobi, to się nauczy czegoś, co może się przydać przy pracy z innym narzędziem. Poza tym może zrobić prostą gierką by zaznajomić się z silnikiem, nigdzie nie oświadczył że robi grę na 300 godzin gry i tytany gratis.

No i na pewno nawet próby z udk kończące się bardzo powolnym rozwojem są lepsze niż setny obóz rebeliantów z kolonii górniczej, gdzie wspomniany rozwój jest ujemny.

Wpisz sobie w wyszukiwarke windowsową udk czy unreal i odpal, sam nie wiem nawet czy udk tworzy shortcuta.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
juz działa dzięki wam wszystkim


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry