Procentowa nauka 1h i 2h 5184 11

O temacie

Autor DeCarD

Zaczęty 21.06.2011 roku

Wyświetleń 5184

Odpowiedzi 11

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy

DeCarD

Procentowa nauka 1h i 2h
2011-06-21, 12:23(Ostatnia zmiana: 2011-06-21, 12:23)
Mam taki problem udało mi się jakoś poskładać naukę broni jednoręcznej i dwuręcznej z poziomowej na procentową , ale nauczyciele uczą jeszcze poziomowo.Zacząłem przerabiać nauczycieli a konkretnie Corda i wyskakuje mi taki bład Undefined function B_GetCostLearnSkill.Wkleiłem ten plik z gothic 2 do folderu B i tu moje pytanie w jakim pliku mysze zdefiniować tą funkcje?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam taki problem udało mi się jakoś poskładać naukę broni jednoręcznej i dwuręcznej z poziomowej na procentową , ale nauczyciele uczą jeszcze poziomowo.Zacząłem przerabiać nauczycieli a konkretnie Corda i wyskakuje mi taki bład Undefined function B_GetCostLearnSkill.Wkleiłem ten plik z gothic 2 do folderu B i tu moje pytanie w jakim pliku mysze zdefiniować tą funkcje?
może _GetCostLearnSkill nie jest umieszczone w gothic.src, a tym samym nie zdefiniwoane dla silnika.
 

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy
A wiec jak to przerobić by działało sprawnie bo narazie nie mam pomysłów
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
może _GetCostLearnSkill nie jest umieszczone w gothic.src, a tym samym nie zdefiniwoane dla silnika.

Dodaj to i spróbuj.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy

DeCarD

Procentowa nauka 1h i 2h
#4 2011-06-22, 11:04(Ostatnia zmiana: 2011-06-22, 11:05)
już mam tylko teraz wyskakuje mi błąd i nie wiem gdzie.Brakuje  ,  a to skrypt:



INSTANCE DIA_Cord_TRAIN(C_INFO)
{
   npc         = SLD_709_Cord;
   nr         = 6;
   condition   = DIA_Cord_TRAIN_Condition;
   information   = DIA_Cord_TRAIN_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = (Nauka walki bronią jednoręczną);
};                      

FUNC INT DIA_Cord_TRAIN_Condition()
{
   if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) >= 50)
   {
      return TRUE;
   };
};
 
FUNC VOID DIA_Cord_TRAIN_Info()
{   
   AI_Output    (other,self ,DIA_Cord_TRAIN_15_00); //Chcę się szkolić!
   
   Info_ClearChoices    (DIA_Cord_TRAIN);
   Info_AddChoice       (DIA_Cord_TRAIN , DIALOG_BACK , DIA_Cord_TRAIN_Back);
   Info_AddChoice      (DIA_Cord_TRAIN , B_BuildLearnString (PRINT_Learn1h1   , B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_1H, 1))         ,DIA_Cord_TRAIN_1H_1);  //to ta linijka
   Info_AddChoice      (DIA_Cord_TRAIN , B_BuildLearnString (PRINT_Learn1h5   , B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_1H, 5))      ,DIA_Cord_TRAIN_1H_5);
};

FUNC VOID DIA_Cord_TRAIN_Back ()
{
   Info_ClearChoices (DIA_Cord_TRAIN);
};

FUNC VOID DIA_Cord_TRAINNoMore1 ()
{
   AI_Output(self,other,B_Cord_TRAINNoMore1_07_00); //Jesteś bardzo dobry. Niczego już cię nie mogę nauczyć.
};

FUNC VOID B_Cord_TRAINNoMore2 ()
{
   AI_Output(self,other,B_Cord_TRAINNoMore2_07_00); //Teraz może ci pomóc tylko wyszkolony mistrz miecza.
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_1H, 1)) - usuń nawias na końcu

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy
Dalej to samo chce " , "
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Procentowa nauka 1h i 2h
#7 2011-06-22, 13:12(Ostatnia zmiana: 2011-06-22, 13:13)
Cytuj
,DIA_Cord_TRAIN_1H_1); //to ta linijka
Widzisz ten przecinek na początku?
Nie znam się na skryptach. Może to

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) >= 50)
za >= 50) dodaj ";"  - wuj wie czy zadziała, ale chyba brakuje średnika, dlatego goticzek ślini się, że trzeba gdzieśtam przecinka. Nie jestem pewny... trochę nie jestem w stanie, ale spróbuj tak zrobić.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
ogólnie to jak zrobiłeś takie skrypty to mógłbyś się nimi całymi podzielić nawet jak nie działają może ktoś dałby radę to naprawić sobię czy coś ja chętnie bym się pobawił z tym
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Procentowa nauka 1h i 2h
#10 2012-03-09, 00:07(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 00:18)
Po 1
Od dziś dla mnie jesteś kopaczem.

Po 2
Cytuj
ogólnie to jak zrobiłeś takie skrypty to mógłbyś się nimi całymi  podzielić nawet jak nie działają
Po jakiego grzyba ma udostępniać zrobione dla siebie (możliwe, że i własnoręcznie, bo przecież chuj to wie, jak on to zrobił) skrypty, skoro chciał tylko pomocy przy jakimś problemie. Zrobił sobie co chciał a taka pazera, jak jakiś nołnejm g2nk mody sobie stwierdził, że chce przygarnąć czyjąś pracę... bitch, please. :ayfkm:

Cytuj
ja chętnie bym się pobawił z tym
To lepiej się idź pobaw czym innym. Skoro nie potrafisz sobie napisać dialogu, jeszcze krok po kroku z poradnika, w którym wystarczy tylko przepisać co masz na tacy, to szczerze wątpię, że wskórał byś cokolwiek tutaj. Imo zwyczajne przywłaszczenie próbujesz w ten sposób sobie zrobić. Zgiń.

PS.
Taka prośba do moderatorów - Z całym szacunkiem, ale zamykajcie tematy w dziale "problemy", w których brak życia od kilku miesięcy bo przyjdzie taki kret po 9 miechach i zaczyna filozofować.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
hehe ciężko mnie zdisowałeś kłócił się nie będe ponieważ masz sporo racji alle itak jakoś mnie to nie rusza
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry