Problem z skryptem jedzenia 7607 21

O temacie

Autor varden247

Zaczęty 19.06.2011 roku

Wyświetleń 7607

Odpowiedzi 21

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy

varden247

Problem z skryptem jedzenia
2011-06-19, 15:43(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 15:45)
Witam. Zrobiłem sobie skrypt Zupki Vifon :lol:  wgrałem go do folderu IT_Food. Przy odpalaniu wywala mi błąd : "U:PAR: Unknown identifier : VIFON_SOUP_BONUS_(line 605)"Ktoś wie o co chodzi??
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
błąd oznacza że VIFON_SOUP_BONUS_ i że jest to w linijce 605 nie jest nigdzie opisany musisz go opisać albo użyć istniejącego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pokaż cały skrypt to ci pomogę.
A tak przy okazji Vifon ?:lol:
 

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Prosze bardzo. Skrypt Zupki Vifon :)

INSTANCE ItFo_Vifon_Soup (C_Item)
{
   name = "Ostra Zupka Vifona";

   mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
   flags = ITEM_MULTI;

   value = 30;

   visual = "ItFo_Stew.3DS";
   material = MAT_LEATHER;
   scemeName = "RICE";
   on_state[0] = Use_Vifon_Soup;

   description = "Vifon Kurczak Curry. Ponoć gdy zjesz 5 takich zupek stajesz sie silniejszy,";

   TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
   COUNT[1] = 15;
   TEXT[5] = NAME_Value;
   COUNT[5] = 30;
};

   FUNC VOID Use_Vifon_Soup()
   {

      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 15);

   

         if (Vifon_Soup_Bonus == 5)
         {
            PrintScreen ("Czujesz sie silniejszy", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
            B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH,5);
            Vifon_Soup_Bonus = 0;
         };

      };

   };
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak się nie mylę musisz dodać żeby po zjedzeniu tej zupki dodało jeden do licznika który musisz zdefiniować.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

Problem z skryptem jedzenia
#5 2011-06-19, 16:01(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 16:01)
Varden spróbuj usunąć linijkę w której wyskakuje błąd i zobacz czy działa :ok:
 

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
:blink:  eeeeee... sawik nie rozumiem...
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Witam. Zrobiłem sobie skrypt Zupki Vifon :lol:  wgrałem go do folderu IT_Food. Przy odpalaniu wywala mi błąd : "U:PAR: Unknown identifier : VIFON_SOUP_BONUS_(line 605)"Ktoś wie o co chodzi??
Po prostu nie zadeklarowałeś tej zmiennej.
var int VIFON_SOUP_BONUS;Najlepiej przed dialogiem.

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Czyli co mam zrobić w końcu??
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Miałem na myśli to co Adanos ale chyba mętnie wytłumaczyłem :facepalm:  to me.
varden247 musisz napisać co ta zmienna robi:D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy

varden247

Problem z skryptem jedzenia
#10 2011-06-19, 16:07(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 16:40)
Nic nie rozumiem  :huh:

Jestem kompletnie zielony więc prosze sie na mnie nie wściekać dobra?

Zrobiłem ponownie Skrypt mojej Zupki :) . Nie dodawałem żadnych premii z wyjątkiem dodawania HP. Gra odpaliła bez żadnego błędu. Podejrzewam że coś jest nie tak w części z premiami.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
po tych linkach

Cytuj
  FUNC VOID Use_Vifon_Soup()
   {
dodaj to co napisał ADANOS
var....

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Tak! Od razu po dodaniu premii gra wywaliła błąd. U:PAR:Expected;
 

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
RafalBudzis w którym dokładnie miejscu bo jak wkleiłem pod tymi linijkami co napisałeś wywaliło inny błąd?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Expected ; znaczy że musisz dodać ; na końcu twojej linijki z błędem lub na końcu poprzedniej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Zrobiłem od nowa skrypt. Teraz wygląda tak: INSTANCE ItFo_Vifon (C_Item)
{
   name = "Ostra Zupka Vifona";

   mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
   flags = ITEM_MULTI;

   value = 30;

   visual = "ItFo_Stew.3DS";
   material = MAT_LEATHER;
   scemeName = "RICE";
   on_state[0] = Use_Vifon;

   description = name;

   TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
   COUNT[1] = 20;
   TEXT[5] = NAME_Value;
   COUNT[5] = 30;
};

   FUNC VOID Use_Vifon()
   {

      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 20);

      const int Vifon_Bonus = 0;

      if (Npc_IsPlayer (self))
      {

         Vifon_Bonus = Vifon_Bonus + 1;

         if (Vifon_Bonus == 1)
         {
            PrintScreen ("Czujesz sie silniejszy", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
            B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH,5);
         };

      };

   };
I teraz wywala taki błąd: U:PAR: CONTENT\ITEMS\IT_FOOD.D: Unknown identifier : _STR_FONT_ONSCREEN
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
_STR_FONT_ONSCREEN
Chyba nie ma takiej czcionki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

varden247

varden247

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Mam prośbe może mi ktoś wykonać skrypt takiej "zupki"?? bo wszystkie moje próby wiążą sie z błędami,
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Tak jak Sawik napisał, chyba nie ma takiej czcionki. Spróbuj zamiast PrintScreen
Dać

   Print ("Tekst");

I jeszcze na początku, jak zmieniasz np ilość otrzymywanych HP po zjedzeniu to musisz dać

const int Value_NazwaPrzedmiotu = 8;//Koszt const int HP_NazwaPrzedmiotu = 3;//Ilość otrzymywanych PŻ
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Problem z skryptem jedzenia
#19 2011-06-19, 18:07(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 18:55)
INSTANCE ItFo_instantsoup(C_Item)
{
name = "Zupka Vivon";

mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;

value = Value_Milk;

visual = "ItFo_Stew.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = Use_Mushroom_01;
scemeName = "FOOD";

description = name;

TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
COUNT[1] = HP_Milk;

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = Value_Milk;
};

func void Use_ItFo_soup ()
{ var int Vivon_Bonus;


Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Milk);

if (Npc_IsPlayer (self))
{
Vivon_Bonus = Vivon_Bonus + 1;

if (Vivon_Bonus == 5)  
{
B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH, 5);
Snd_Play ("LevelUp");
Vivon_Bonus = 0;
};
};
};

Edytuj jak chcesz te napisy i inne bajery :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry