Mesh nie działa 2330 3

O temacie

Autor Urzyszkodnik

Zaczęty 25.05.2011 roku

Wyświetleń 2330

Odpowiedzi 3

Urzyszkodnik

Urzyszkodnik

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Witam
Próbuje dodać przerobiony plik DFF na .3DS do gothic-a 2.
W 3ds maxie zapisałem jako .3ds no i wrzuciłem do meshes/_compiled.Po wywołaniu w spacerze nic sie nie pojawia.
Sam model jest...dosc skomplikowany,może gothic jest za stary.
 

Azgaroth

Azgaroth

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Użyłeś plugina ?
 

Urzyszkodnik

Urzyszkodnik

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Uzyłem plugina(KrxImpExp)
Teraz jeszcze lepiej,błędy w spacerze wyskakuja "access violation"
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Pokaż model jeśli możesz, kerrax ma to do siebie, że nie pozwoli wyeksportować więcej niż 65tys trójkątów. Więc nie powinien to być problem w skomplikowaniu/ zagęszczeniu siatki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry