Problem z postaciami 2937 3

O temacie

Autor Nabiał

Zaczęty 24.05.2011 roku

Wyświetleń 2937

Odpowiedzi 3

Nabiał

Nabiał

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Kiedy włączam jakiego kol wiek moda nie ma na nim żadnej postaci oprócz mnie
i co najlepsze pojawiam się jako ten którym normalenie chodziło by się w tym
modzie taki bezi jak na początku gothica 2, jak ostatnio zainstalowałem moda
konflikt to mapa i rzeczy owszem były ale na mapie pojawiły się postacie z
normalnego gothica a nie z tego moda i co mam zrobić??

mam windowsa7 i oryginalnego gothica2 NK z zainstalowanym g2mdk
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
mam nadzieję że wiesz że trzeba mody odpalać przez gothic starter. :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
W startup
Musisz dopisac swoje postacie
jesli robisz swoj swiat musisz dopisac funkcje do niego!
 

Nabiał

Nabiał

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
dzięki za pomoc tylko mi nie pomogliście ale mimo wszystko jet już ok bo znów mi działa
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry