Wyskakuje mi błąd w Spacerze gdy próbuje resparować a mianowicię U:PAR: ...\DIA_PAL_20050_Norbert.d WRONG TYPE: DIA_NORBERT_MISSION_BEKA
Oto skrypt na czerwono są części z  DIA_NORBERT_MISSION_BEKA
//************************************************************
//                       EXIT
//************************************************************
INSTANCE DIA_Norbert_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = PAL_20050_Norbert;
   nr         = 999;
   // condition   = DIA_Norbert_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Norbert_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};                       
FUNC INT DIA_Norbert_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Norbert_EXIT_Info()
{   
   AI_StopProcessInfos   (self);
};
////////////////////////////////////////////
//                            HELLO
////////////////////////////////////////
instance DIA_Norbert_Hello(C_INFO)
{
   npc         = PAL_20050_Norbert;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Norbert_Hello_Condition;
   information   = DIA_Norbert_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   important    = FALSE;
   description = Siemka!;
};                      
FUNC INT DIA_Norbert_Hello_Condition()
{
   return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Hello_Info()
{   
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Hello_15_00); //Siemka!
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Hello_04_01); //Cześć co tam?
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Hello_04_02); //Nowy, jeszcze nigdy cię tu nie widziałem?
    AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Hello_15_04); //Tak jestem Robert.
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Hello_04_05); //A ja Norbert.
};
////////////////////////////////////////////
//                            People
////////////////////////////////////////
instance DIA_Norbert_People(C_INFO)
{
   npc         = PAL_20050_Norbert;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Norbert_People_Condition;
   information   = DIA_Norbert_People_Info;
   permanent   = FALSE;
   important    = FALSE;
   description = (Spróbój Wyciągnąć jakieś Inofrmację);
};                      
FUNC INT DIA_Norbert_People_Condition()
{
   return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Norbert_People_Info()
{   
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_People_15_00); //Co robisz całymi dniami?
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_People_04_01); //Siedze tutaj, dużo rzeczy tu się słyszy,
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_People_04_02); //Naprzykład?
    AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_People_15_04); //Różne przydatne informację, jak zapłacisz mi powiedzmy 5 sztuk złota za inforamcję to ci powiem...
};
////////////////////////////////////////////
//                           MISSION
////////////////////////////////////////
instance DIA_Norbert_Mission(C_INFO)
{
   npc         = PAL_20050_Norbert;
   nr         = 3;
   condition   = DIA_Norbert_Mission_Condition;
   information   = DIA_Norbert_Mission_Info;
   permanent   = TRUE;
   important    = FALSE;
   description = Opowiedź mi o kimś!;
};                      
FUNC INT DIA_Norbert_Mission_Condition()
{
   return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_Info()
{   
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_15_00); //Opowiedź mi o kimś!
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_04_01); //Jasne a o kim?
   Info_ClearChoices   (DIA_Norbert_Mission);
   if (npc_hasitems (other, Itmi_gold) >= 5) 
   {    
   Info_AddChoice   (DIA_Norbert_Mission, Król, DIA_Norbert_Mission_King );
   };
   if (npc_hasitems (other, Itmi_gold) >= 5) 
   {   
   Info_AddChoice   (DIA_Norbert_Mission, Arian, DIA_Norbert_Mission );
   };
    if (npc_hasitems (other, Itmi_gold) >= 5) 
   {   
   Info_AddChoice   (DIA_Norbert_Mission, Aaron, DIA_Norbert_Mission );
   };   
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ryan_Zadanie)) 
   && (npc_hasitems (other, Itmi_gold) >= 5)
   {
      Info_AddChoice   (DIA_Norbert_Mission, Ryan, DIA_Norbert_Mission_BEKA);
   };   Info_AddChoice  (DIA_Norbert_Mission, WRÓĆ, DIA_Norbert_Mission_Back );
};
   FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_King()
{
    B_giveinvitems (other,self ,itmi_gold, 5);
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_King_15_00); //O królu!
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_King_04_01); //Hmmm... z tego co wiem to mieszka w zamku,
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_King_04_02); //On nami dowodzi, ale to każdy głupi wie,
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_King_04_03); //Dzięki jego umiejętnością dyplomacji, nie mamy problemu z Orkami, czy Beliarem...
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_King_04_04); //W zasadzie to jest przyjaźnie nastawiony do każdego człowieka.
};   
func void DIA_Norbert_Mission_Back()
{
    Info_ClearChoices (DIA_Norbert_Mission);
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_Arian()
{
    B_giveinvitems (other,self ,itmi_gold, 5);
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_Arian_15_00); //O Arianie
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Arian_04_01); //Hmmm... z tego co wiem to ma już 50 lat na karku,
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Arian_04_02); //Jest do doświadczony rycerz, bogaty, jeden koleś kiedyś dał mu browara
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Arian_04_03); //A ten dał mu za to 75 sztuk złota!
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Arian_04_04); //Rozumiesz to? 75 sztuk złota! Każdy kto potrzebuje pieniędzy powinien mu dostarczać piwo!
    Log_CreateTopic (TOPIC_Arian, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(TOPIC_Arian, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_Arian,Powinienem kupić dla Ariana piwko, może da dobrą cene.);       
};   
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_Aaron()
{
    B_giveinvitems (other,self ,itmi_gold, 5);
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_Aaron_15_00); //O Aaronie!
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Aaron_04_01); //Nie wiem za wiele, u niego rycerz może kupić broń i nie tylko...
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Aaron_04_02); //Wiele się mówi że handluje z białymi magami z zamku,
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Aaron_04_03); //Sprzedaje rośliny do, Alche... Alchem... Mikstur
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_Aaron_04_04); //Idź do niego napewno będzie miał coś dla ciebie też!
};   
FUNC VOID DIA_Norbert_Mission_BEKA()
{
    B_giveinvitems (other,self ,itmi_gold, 5);
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Mission_BEKA_15_00); //O Ryanie!
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_BEKA_04_01); //Poczekaj sekundkę...
   AI_PlayAni(self, T_SEARCH);
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Mission_BEKA_04_02); //Za mną
   Npc_ExchangeRoutine (self, Tajemnica);
   AI_StopProcessInfos   (self);
   
};   ////////////////////////////////////////////
//                          Ryan
////////////////////////////////////////
instance DIA_Norbert_Ryan(C_INFO)
{
   npc         = PAL_20050_Norbert;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Norbert_Ryan_Condition;
   information   = DIA_Norbert_Ryan_Info;
   permanent   = FALSE;
   important    = TRUE;
};                      
FUNC INT DIA_Norbert_Ryan_Condition()
{ 
 if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Norbert_Mission_Ryan))  && Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWP(self), MY_CI)
   {
   return TRUE;
   };
};
FUNC VOID DIA_Norbert_Ryan_Info()
{   
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Ryan_04_00); //Ok, tu nas nikt nie usłyszy,
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Ryan_04_01); //Ale w czym problem?
   AI_Output (other,self ,DIA_Norbert_Ryan_04_02); //Ryan się strasznie denerwuje, gdy się mówi o nim!
    AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Ryan_04_03); //Jest silnym wojownikiem, lecz, jakby to ująć, brakuje mu kreatywności
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Ryan_04_04); //Nie widzi nic innego poza jego światem!
   AI_Output (self ,other,DIA_Norbert_Ryan_04_05); //I to jest jego problem, to na tyle ja wracam!
    Npc_ExchangeRoutine (self, A);
   B_LogEntry (TOPIC_Ryan,Norbert twierdzi że Ryan jest silnym wojownikiem, ale brakuje mu kreatywności!);
   AI_StopProcessInfos   (self);
};
Więc co nie tak?