Dark Legion 11042 17

O temacie

Autor serail

Zaczęty 3.05.2011 roku

Wyświetleń 11042

Odpowiedzi 17

serail

serail

Użytkownicy
Wyczesana opowieść, wodzu
posty158
Propsy89
  • Użytkownicy
  • Wyczesana opowieść, wodzu

Dark Legion - modyfikacja do Gothic 2: Noc Kruka


Opis: Bezimienny bohater po roku nieobecności wraca na Khorinis. Nie uratował królestwa Myrtany przed zagładą, bo "Esmeralda" została przejęta przez piratów. Po miesiącach powraca do punktu wyjścia, aby móc kontynuować swą misję, jednak to co ujrzał na miejscu było szokujące. Orkowie opanowali wyspę, a ludzie zostali zmuszeni do ukrywania się przed nimi. Farmy opustoszały, a posiadłość Onara została przejęta przez nieumarłych. Aby odbić Khorinis z rąk orków bezimienny będzie potrzebował potężnego pancerza, niewrażliwego na ciosy oręża. Jak się domyślacie, zdobycie go nie będzie łatwe...

Modyfikacja oferuje:
- Kompletnie nową fabułę
- 5-6 godzin gry
- 6 rozdziałów

Download [ENG

Teraz kilka słów o lokalizacji.

Zabrałem się za nią, bo w odróżnieniu od tuzinów produkcji do Gothica wydano ją w jakimś ludzkim języku (mam na myśli angielski). Pomimo, że czas gry, który wynosi 5 godzin z hakiem wydaje się imponujący, to kwestii dialogowych jest stosunkowo niewiele, więc tłumaczenie idzie w zadowalającym tempie. Na chwilę obecną jakieś 20% materiałów jest już w języku polskim. W zależności od tego, jak pilne będą inne obowiązki, łatka polonizacyjna powinna ukazać się w przeciągu 2 dni do tygodnia. Muszę tylko rozpracować, dlaczego część itemków w grze jest po niemiecku, inne po angielsku, a czasami zdarzą się perełki po polsku.
Jest to moja pierwsza polonizacja, ale w razie potrzeby zapytam się brata, jak to wszystko spakować, jak zrobić instalator, etc. Od biedy mogę zgłosić się do jakiegoś chuja na forum.

Jakiś czas po premierze na Twierdzy Insimilion powinna pojawić się solucja oraz recenzja moda, więc zapraszam do regularnego przeglądania serwisu teraz, jak i po premierze.
 
Moje portfolio

                   

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Jakieś screeny, strona twórców?
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Cytuj
Od biedy mogę zgłosić się do jakiegoś chuja na forum.

Props :lol2:

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=865278

Tutaj jest temat na WoGu, który szczerze mówiąc widziałem już spory kawał temu, ale te wszystkie posty o bugach i problemach zniechęciły mnie do ściągnięcia modyfikacji. Autorowi się nie chce robić poprawek mimo, iż są to jakieś popierdółki - może komuś innemu za zgodą autora chciałoby się chwilę poświęcić na poprawki, o ile w ogóle ten mod jest tego warty.
 

serail

serail

Użytkownicy
Wyczesana opowieść, wodzu
posty158
Propsy89
  • Użytkownicy
  • Wyczesana opowieść, wodzu
Wszystkie dialogi i wpisy do dziennika zostały już przetłumaczone. Chętny ktoś do przetestowania?
 
Moje portfolio

                   

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Nie mam jakoś szczególnie dużo czasu i chęci na super dokładne testowanie, ale mogę raz porządnie(bez omijania dodatkowych aspektów gry) zagrać i spisać wszystkie błędy jakie wynajdę w trakcie gry - jestem dość czuły na tego typu rzeczy, więc bez większego wysiłku powinienem wyłapać z grubsza różne babole. No i jeśli mod okaże się durny, zabugowany do granic przyzwoitości, itp to rzucam to w cholerę.

Jeśli Ci odpowiada taka współpraca to ja jestem chętny :D
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Pograłem trochę w angielską wersję i doszedłem do 4 rozdziału - dalej nie dałem rady. Kolejną godzinę spędziłem płacząc pod prysznicem i próbując zmyć z siebie tą traumę. Dostałem jakieś psychotropy na uspokojenie, więc mogę co nieco napisać o samym modzie.

Otóż jest on klasycznym przykładem złej modyfikacji, zrobionej kompletnie na odpieprz. No, ale po kolei.

Myśleliście, że bezimienny z oryginalnej gry jest bezmyślnym chłopcem na posyłki? Jego wersja z tej modyfikacji przebija to 10-krotnie. Koleś ląduje na plaży po rozbiciu się statku. Na miejscu czeka na niego Cassia, która w dwóch zdaniach wyjaśnia że orkowie zrobili gnój w mieście, a kumple ze statku jakimś cudem wdrapali się po skałach na szczyt góry do latarni Jacka. Bezi taką małpką nie jest więc dostaje polecenie, aby poleźć naokoło - bez ekwipunku, przez miasto zajęte przez orków i las pełen dzikich stworów. Bezi się zgadza, a co. Ledwo zywy dociera do latarni, gdzie wita go Diego - mówi, że fajnie że żyje i że ma iść do wieży Xardasa, bo BYĆ MOŻE ktoś tam będzie. Nie uzasadnia tego w żaden sposób, nie ma absolutni żadnego logicznego powodu, aby ze wszystkich miejsc na Khorinis iść właśnie tam - dlatego bezi się zgadza bez szemrania. Reszta przyjaciół nawet słowa nie mówi, stoją jak te kołki - ta, też się ciesze że żyjecie.

Bezimienny przedziera się więc do wieży, gdzie założyli sobie obóz ci, którzy przeżyli - mieszkańcy obozu mają niesamowite problemy, które może rozwiązać tylko bezi - panna, która chce aby jej znaleźć perfumy znajdujące się w tej samej jaskini co i ona (odległość kilkunastu metrów), koleś który chce aby przynieść mu wory ze zbożem z pustej farmy (po drodze nie ma żadnego potwora więc nie wiem na co on czekał) i kilku innych idiotów, którzy chcą aby im przynosić itemy walające się po okolicy. Wyjątkiem jest koleś, który chce aby zabić innego kolesia, bo ten go wkurza - bezi uznaje to za dobry powód do zabicia obcego gościa, w końcu zamian dostaje całe 100sz.

W samej wieży Xardasa jest weselej - bezi spotyka Hagena, który mu mówi że trza zarąbać szefa orków, ale do tego potrzebuje specjalnego pancerza, ktory go ochroni przed orkami - szkopuł w tym, że wpierw trzeba zdobyć 6 części tego pancerza ryzykując po drodze życie setki razy - brzmi jak sensowny plan! Przynajmniej dla beziego który się podjaral i wziął od razu do pracy. Musiał pójść do Lee stojącego 3 metry dalej i dowiedzieć się gdzie jest 1 element - na to, Lee wyjechał że spoko, ale wpierw ma dostać lekarstwo, które zostawił w domu a bez którego umrze(sic!).

Dalsza rozgrywka wygląda podobnie, musimy potem iść do Górniczej Doliny mimo że nikt nam nie dał klucza na przełęcz, ale przecież wszyscy wiedzą że bezi ma niezłe loty po narkotyku zwanym F8. Gdy sie nabiegamy po GD, aby znaleźć jeden głupi element wracamy całą drogę do wieży Xardasa, oddajemy go Hagenowi tylko po to, aby ten idiota powiedział nam że kolejny element jest... także w GD.

Dalej mi się nie chce pisać, ale generalnie modyfikacja jest porażką. :D
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Nie grałem jeszcze ale na pewno zagram wydaję się być ciekawy...
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
mod zapowiada się ciekawie, chętnie w niego zagram
 

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Po wypowiedzi luka na pewno nie zagram :D
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
mod zapowiada się ciekawie, chętnie w niego zagram
ja także nie ma to jak niesamowite modyfikacje
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Qlimax

Qlimax

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Są jakieś nowe informacje odnośnie prac ?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
no przecież widzisz że nie ma
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pierwszy mod po angielsku jaki widzę. Nie wiem czy prace nad spolszczeniem trwają jak tak to mogę pomóc jak nie to może zrobię własne.
Jeżeli podjąłbym się spolszczenia moda, mógłbym również poprawić te bugi o których Luke_Flamesword tak opowiadał ale nie jestem pewien czy nie byłoby to naruszeniem praw autorskich twórcy. Więc pytanie do was forumowicze jak myślicie warto zadawać sobie trudu w odszukiwaniu gościa co to zrobił czy lepiej tylko zrobić spolszczenie bez patcha?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
a twórca zastrzegł sobie jakieś prawa?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
a twórca zastrzegł sobie jakieś prawa?
A bo ja wiem?
Dlatego was się pytam :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Dark Legion
#16 2011-08-01, 18:28(Ostatnia zmiana: 2011-08-01, 18:54)
Poprawić bugi można, ale  aby rozgrywka miała jakikolwiek sens musiałbyś wymyślic od nowa całego całego moda. Już lepiej żebyś zrobił nowy, własny.

@down: nie warto. lepiej spróbuj znaleźć rozwiązanie twojego problemu.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Poprawić bugi można, ale  aby rozgrywka miała jakikolwiek sens musiałbyś wymyślic od nowa całego całego moda. Już lepiej żebyś zrobił nowy, własny.
Moda swojego robię ale na razie mam problem i chyba będę zmuszony temat na forum założyć bo nawet WoG nie udzielił mi odpowiedzi.

Czyli według ciebie nie warto się męczyć? Ja i tak conajmniej do czwartku się obijam a i potem będę miał za dużo wolnego czasu więc mógłbym to zrobić ale jeżeli nikt tego nie potrzebuje i nawet nie zagra to po co?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry