Jak zmienić skrypt mikstury tak aby dodawała więcej HP na stałe? 3680 5

O temacie

Autor Kaled

Zaczęty 28.04.2011 roku

Wyświetleń 3680

Odpowiedzi 5

Kaled

Kaled

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
Pytanie takie jak w temacie jeśli możecie dajcie cały skrypt, bo za Chiny nie wiem jak to zrobić.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W skrypcie mikstury Use coś tam dodajesz:
self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]+=1;
Szkoda że nie mogę napisać "odpowiedź taka jak w temacie"...

Kaled

Kaled

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
A i jeszcze jak zwiększyć ilość odnawianych punktów HP?
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Znajdujesz na górze takie linijki jak np.
const int Value_HpEssenz = 25; const int HP_Essenz = 50;
Zkopiuj

I zmieniasz wartość HP_Essenzna jakąś inna liczbę Zmień także jej nazwę , następnie kopiujesz skrypt mikturki najlepiej tej samej, której dotyczy.

I potem wyszukujesz wszędzie HP_Essenz i znowu zmieniasz tą nazwę na swoją
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

varon_stare

varon_stare

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
a nie lepiej zrobić nowy owoc/napój ? w tym programie np:Food Scripts Maker
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a nie lepiej zrobić nowy owoc/napój ? w tym programie np:Food Scripts Maker
NIE bo to w żaden sposób nie rozwija umysłowo programy są dla tych co umieją wszystko i nie chce im się już ręcznie pisać

a tu masz cały skrypt ;d

INSTANCE ItAt_Meatbug_02 (C_Item)
{
name = "Mięso chrząszcza";

mainflag = ITEM_KAT_NONE;
flags = ITEM_MULTI;

value = Value_Bugmeat;

visual = "ItAt_Meatbug_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
scemeName = "FOOD";


description = name;
TEXT[1] = NAME_Bonus_HP; COUNT[1] = HP_Bugmeat;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = Value_Bugmeat;





////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



on_state[0] = funkcja_uruchamiana_przy_jedzeniu;
};

FUNC VOID funkcja_uruchamiana_przy_jedzeniu()
{
                self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] +1;//instrukcja Adanos trochę zmieniona bo ja nigdy nie używałem +=

                //czyli nasze zdrowieMAX                równa się       nasze zdrowieMAX         +1
};


po tych 2 kreskach są elementy odpowiadające za nasze życie a elementy powyżej zmieniaj tak jak chcesz ;)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry